23 Reacties

5 jaar geleden

Spinazie, mango, banaan, ananas, amandelmelk/water

5 jaar geleden

Mango Ananas Banaan en een stukje gember + 250ml water is mijn favoriete op het moment.

5 jaar geleden

Ik lees mee!! Hebben mensen misschien ook recepten met hoeveelheden? Op de een of andere manier worden mijne altijd vies doordat ik er van alles teveel/ te weinig in doe

5 jaar geleden

Reactie op El707

Mango Ananas Banaan en een stukje gember + 250ml water is mijn favoriete op ...
Drie grote handen mango, 4 schijfjes ananas, 1 banaan en 1 à 2cm gember trouwens

5 jaar geleden

Spinazie, bleekselderij, yoghurt en een banaan. Per portie invriezen en ik kan dan weer een week vooruit 👌

5 jaar geleden

Banaan, kiwi , appel en manderijn

5 jaar geleden

Ik maak alles met deze basis; Handje spinazie Beetje citroen Beetje gember 200ml water 1 stengel Bleekselderij Dit is mijn basis en dan voeg ik er een stuk fruit aan toe. Banaan, mango, bosbessen ect. Water kun je ook vervangen door melk. En om hem romig te maken kun je er een avocado aan toevoegen. Gelijk goed voor de goede vetten. Doordat er niet teveel fruit is zit voorkom je dat je suikerspiegel gaat pieken en je je naar gaat voelen of juist meer trek krijgt.

5 jaar geleden

Wij eten 2x per week smoothie als ontbijt. Voor 2 volwassenen en 1 dreumes: 2 bananen Frambozen+bosbessen of zomerfruit uit de vriezer 1/2 emmertje Griekse yoghurt 10% vet Daarna na keus vullen voor ontbijt: muesli, havermout, Brinta (voor dreumes), rozijnen, cornflakes (zit suiker in, eet ik niet) We eten het dus 2x zodat dat kleine emmertje leeg is.

5 jaar geleden

Onze favoriet! 200 ml sinaasappelsap, 2 eetlepels griekse yoghurt, eetlepel chia zaad, handje spinazie, handje mango (uit diepvries)

5 jaar geleden

Ik ben gek op deze smoothie: 1/3 doosje diepvries mango, 2 grote handen spinazie, 1 glas kokoswater en evt. een halve banaan 😍

5 jaar geleden

Bij Jumbo hebben ze speciale smoothie mixen voor in de vriezer, in best veel verschillende smaken. Deze heb ik vaak in huis. 😋

5 jaar geleden

Ik had gisteren verse sinaasappelsap met een Elstar appel (met schil) en 2 bananen. Heerlijk! Vandaag had ik 2 bananen met optimel frambozen en 4 klontjes ijs.

5 jaar geleden

Ik drink bijna dagelijks een smoothie: Haver/amandel/rijstmelk, banaan, spinazie en mango of rood fruit. Mocht ik het al ontbijt nemen, dan doe ik er ook wat Havermout bij.

5 jaar geleden

Ik doe altijd een scheut yoghurt (denk 150 ml) en coolbest passion fruit (ook zoiets qua hoeveelheid) dan 3 blokjes diepvries passievrucht, handje diepvies frambozen, handje blauwe bessen, 1 limoen (sap) en een handje kokosrasp en scheutje honing. Soms ook nog handje bramen, en als het nog te dik is een scheutje water.

VRIEND

5 jaar geleden

Banaan (uit de vriezer) sinaasappelsap en spinazie.

5 jaar geleden

Ik drink all jaren dagelijks shakes. Ik heb een basis en varieer wanneer ik iets niet in huis heb. 100ml Amandelmelk 1 banaan Handje ongebrande noten Handje bevroren blauwe bessen Theelepel chiazaad Theelepel gebroken lijnzaad (niet teveel gebruiken) 3 eetlepels havermout Handje spinazie 2 wortels Rest van de beker vul ik met water (heb een 900ml beker) Oh en een eetlepel pindakaas, want guilty pleasure, hihi. Klinkt als een hele lijst, maar als je het in huis hebt is t in 1 minuutje klaar. Alternatief voor banaan is avocado Alternatief voor blauwe bessen bv mango blokjes En dan kan je altijd nog alles wat er nog jn de koelkast ligt toevoegen. Brocoli ivp wortel bijvoorbeeld. Je vindt vanzelf wat je lekker vindt en wat je er als extra groenten in kan sneaken zonder dat je het proeft. Veel plezier!

5 jaar geleden

250 gram ingevroren fruit ( framboos/ mango) kan van alles zijn. 2 bananen 250 ml melk. Krijg je 2 grote glazen smoothie uit. En het smaakt heerlijk

5 jaar geleden

Reactie op Dilly

250 gram ingevroren fruit ( framboos/ mango) kan van alles zijn. 2 bananen ...
Klinkt super lekker! Ga het proberen

5 jaar geleden

Reactie op LSV1988

Onze favoriet! 200 ml sinaasappelsap, 2 eetlepels griekse yoghurt, eetlep ...
Hoi! Ik zag net dat ze op de zwangerhap Chiazaad niet adviseren! Ik eet dat ook echt elke dag

5 jaar geleden

Vandaag een smoothie gemaakt met: Spinazie Courgette Paprika Appel Mandarijn Rood diepvries fruit Griekse yoghurt Klein scheutje jus orange Gister had ik: Spinazie Courgette Komkommer Radijs Druiven Mandarijn Klein scheutje jus orange Mango uit de vriezer Ik kijk altijd wat ik in huis heb en dat gooi ik gewoon bij elkaar. Zo krijg ik in ieder geval wel elke dag voldoende groente binnen.