7 Reacties

één jaar geleden

Niet aan beginnen. Wij hebben zo een rugdraagzak. Onze kinderwagen heeft flinke offroad banden, maar is gewoon niet handig als sneeuw zacht is. En sleeën of in de rugdrager is veel interessanter!

één jaar geleden

Wij hadden 2 ski’s gekocht voor aan de voorste wielen te klikken. Werkte heel goed 😊

één jaar geleden

Hoi! Waar gaan jullie heen? En is het ver rijden? Wij zijn ook aan het kijken maar ik kom er niet echt uit.

één jaar geleden

Reactie op rileyK

Hoi! Waar gaan jullie heen? En is het ver rijden? Wij zijn ook aan het kijk ...
Ik kom zelf uit Polen. We gaan naar Zakopane. Een hele mooie , best toeristische plek. Maar het is daar magisch ✨

één jaar geleden

Hmm pros en cons zoals ik ze zie. Kinderwagen is ellendig inderdaad. Enorm groot om mee te nemen en totaal niet praktisch in de sneeuw of als het glad is. Wel is het met een goeie voetenzak lekker warm, wind en waterdicht. Rugdrager gaat veel beter. Dan moet je wel zorgen voor een warm winterpak voor de kleine en stevige schoenen, eventueel sneeuw wandelstokken, voor jezelf. Je eigen balans is toch lastiger in de sneeuw, laat staan als je zwaartepunt op een andere plek zit. Slee is altijd leuk! Maar in steden vaak weer een probleem, omdat ze stoepen/straten sneeuwvrij zijn. Een slee is vaak erg koud (kouder dan een rugdrager), kids worden makkelijk nat en zitten niet zo lekker. Een warm winterpak en een goeie zitting met tuigje is echt nodig. Voor alle opties geld, alles beter met een schapenvacht onder je bibs 🥰😂

één jaar geleden

Reactie op Mommytobe312

Ik kom zelf uit Polen. We gaan naar Zakopane. Een hele mooie , best toerist ...
Oh wauw. Heb even gegoogled maar is echt prachtig ja!! Enjoy 😊

één jaar geleden

Reactie op rileyK

Oh wauw. Heb even gegoogled maar is echt prachtig ja!! Enjoy 😊
Ik heb ook even gegoogled. Mogen we mee 😍