23 Reacties

4 jaar geleden

Ik ga denk ik voor een doomoo kussen. Die voelt heel dik!

4 jaar geleden

Ik heb de xl en ik vind juist te hoog. Heupdysplasie en bekken klachten ook. Bekken fysio is een aanrader

4 jaar geleden

Doomoo kussen heb ik... de wat duurdere versie, geloof 69 euro, die zijn echt top!! (Ze zijn nu bij de prenetal iets van 55 euro)!!!

4 jaar geleden

Bekijk zeker eens de doomoo buddy,, deze ligt vele malen fijner dan de snoozzz 😘

4 jaar geleden

Ik wil die van ikea gaan proberen.. die schijnen ook fijn te zijn

4 jaar geleden

Dank jullie wel voor jullie berichtjes! Zojuist de doomo buddy besteld! Hopelijk slaap ik vanaf morgen nacht beter! Dank voor jullie tips!! 😘

4 jaar geleden

Reactie op Babyno3

Dank jullie wel voor jullie berichtjes! Zojuist de doomo buddy besteld! Ho ...
Hoe bevalt deze? 😄 ik ben ook op zoek naar een voedingskussen om mee te slapen.

4 jaar geleden

Ik heb een Snoozzz kussen, ligt heerlijk! Slaap er al mee vanaf +/- week 6

4 jaar geleden

Doomoo Comfy big, vind het echt een uitvinding🥰

4 jaar geleden

Reactie op MickyML

Hoe bevalt deze? 😄 ik ben ook op zoek naar een voedingskussen om mee te sl ...
Ik heb de doomoo buddy ligt zalig !! 😉😉

4 jaar geleden

K heb die van prenatal eigen merk. Geweldig, goed dik enz

4 jaar geleden

Een hele investering maar het geld volledig waard! https://www.babypark.nl/theraline-voedingskussen-my7.html?color=1722 Let op! Er zit ook al een hoes omheen. Hier kwam ik zelf pas thuis achter, had toen al een (extra) hoes erbij gekocht.

4 jaar geleden

Hebben jullie misschien nog tips hoe te slapen met een voedingskussen? Ik heb er ook 1 aangeschaft maar kon niet echt een fijne manier vinden om ermee te liggen 😅 is voornamelijk om rug/bekken klachten te verminderen.

4 jaar geleden

Reactie op Lil1994

Doomoo kussen heb ik... de wat duurdere versie, geloof 69 euro, die zijn ec ...
Ik heb deze ook. Erg stevig.

4 jaar geleden

Reactie op Mennos9

Hebben jullie misschien nog tips hoe te slapen met een voedingskussen? Ik h ...
Toevallig kwam dit gisteren voorbij op instagram. Maar zo slaap ik ook. Linkerzijde (schijnt ook beter te zijn ivm doorbloeding baby en placenta) en dan rechterbeen opgetrokken en ondersteund door het kussen. Dat zorgt ervoor dat je heupen in goede hoek blijven, het zwaarste punt van je lijf (midden van buik en bips) iets verlicht en je lichaam zo horizontaal mogelijk ligt. Hopelijk leg ik het goed uit

4 jaar geleden

Ik heb die van de Hema gekregen en is heerlijk. 180cm, de hoesjes zijn van heerlijk zacht materiaal.

4 jaar geleden

Reactie op El707

Toevallig kwam dit gisteren voorbij op instagram. Maar zo slaap ik ook. L ...
Njaa dit is allemaal zo nieuw. 12jaar en nog veel langer geleden kon je links rechts op je rug. Ze aten van alles. Welke houding jij prettig vind liggen. Nu mag niks meer. Me kind en alle anderen zijn gezond en wel op aarde gekomen

4 jaar geleden

Njaa dit is allemaal zo nieuw. 12jaar en nog veel langer geleden kon je lin ...
Ik neem het idd ook als richtlijn en geen must. Als ik ‘s nachts wakker wordt en op rechts lig en nog lekker lig probeer ik op zeker nog op die kant weer terug in slaap te vallen ipv abrupt weer naar links 😜

4 jaar geleden

Doomoo kussen gekocht bij babydump (aanbieding voor €59,- ) echt een aanrader.. heerlijk zacht en als hij dunner wordt kan je hem bijvullen 😄 geen stofstukjes meer maar gewoon een soort van korreltjes wat ook al een hoop scheelt waardoor hij lekker blijft liggen zonder dunnere stukken erin te krijgen.

4 jaar geleden

Ik heb het Litollo XXL kussen, slaap er nu een weekje mee en ik vind het heerlijk! Het fijnst lig ik op mijn linkerzij, en dan zoals op het plaatje in de link (ik kijk ook zo als ik slaap, helemaal gelukkig 😜). https://www.bol.com/nl/p/litollo-zwangerschapskussen-xxl-voedingskussen-lichaamskussen-body-pillow-280cm-afneembare-hoes-grijs/9200000107256810?referrer=socialshare_pdp_androidapp