110 Reacties

5 jaar geleden

Brede halsfles van dr Brown!

5 jaar geleden

Wij hebben ook brede hals van dr brown. Geen idee waarom deze beter zijn als de smalle hals. Maar deze waren toen in de aanbieding 🙈

5 jaar geleden

Reactie op charlottem1996

Inderdaad! Bij mijn eerste ben ik met Avent begonnen maar door buikkrampen overgestapt naar deze en dat was een verademing (elk kind is natuurlijk anders).

5 jaar geleden

Hier goede ervaring, met brede halsfles van dr Brown.

5 jaar geleden

Ik ga Avent gebruiken

5 jaar geleden

Jep dr Brown. Deze 'halen' de luchtbelletjes eruit, wat echt ideaal is. En een tip, mijn eerste dronk moeilijk uit de fles. Uiteindelijk lag dat aan de speen. Dus toen hij vier maanden was zaten wij op maatje drie, die pas veel later 'hoort'. Dus om het makkelijk te maken kan je niet alleen gissen naar het soort fles, maar ook nog eens de maat speen.

5 jaar geleden

Hier ook fan van Dr. Brown, maar dan de smalle flessen.

5 jaar geleden

Ik denk dat dit per kindje heel verschillend is... wij hadden dr brown gekocht op aanraden, maar mijn zoon weigerde eruit te drinken, toen avent geprobeerd, die wilde hij ook niet... en uiteindelijk was difrax een groot succes!!

5 jaar geleden

Ik heb vanmiddag deze binnengekregen van Twistshake. De witte is een glazen fles en de marmerlook een rvs. Ik wil graag borstvoeding geven maar nu heb ik iig iets in huis!

5 jaar geleden

Ik zou er lekker mee wachten tot je kindje is geboren. Je kunt er namelijk nog niks over zeggen en ligt geheel aan hoe je kindje is en of het wellicht snel of langzaam drinkt of moeite met iets heeft of krampjes etc. Een fles is zo gekocht, dus ik zou er nu 1 kopen om te proberen. En verder lekker wachten tot je kind er is. Dan ontdek je snel genoeg wat je nodig hebt.

5 jaar geleden

Bij ons werken de smalle van dr Brown, maar ik ga voor de 2e nu niet daar al veel van kopen. Zorg dat je 1/2 merken een flesje van in huis hebt, en ga proberen. Als je weet welk merk voor je kindje fijn is kan je dan eventueel meer flesjes ervan kopen. Zonde om veel te kopen of een starterspakket, want je kan ze overal krijgen en zo thuisbezorgd:)

5 jaar geleden

Wij hebben de s-vormige flessen van difrax. Die zijn helemaal uit elkaar te halen en er zit een ventiel onder waardoor je kindje niet vacuum kan zuigen

5 jaar geleden

Ik hoor en lees ook goede revieuws van die van de action en de wibra..

5 jaar geleden

Dat is heel verschillend per kindje. Wij zijn bij onze zoon begonnen met Avent. Maar daar kreeg hij kramp van. Overgestapt op Difrax en dat ging super.

5 jaar geleden

Wij hebben de flessen van Avent met zo'n ventieltje erin. Ergens kreeg ik van iemand een mam fles, die vond ik ook erg fijn want die kun je met een laagje water in de magnetron zetten om te steriliseren (de kleine formaten dan).

5 jaar geleden

Dit is zeker per kind verschillend, werk zelf in de kinderopvang, dus met flessen al wel zeker ervaring. Wat ik je wel kan aanraden is om nog geen start pakket te kopen. Koop je dalijk heel pakket en vindt je kindje de fles misschien niet fijn drinken of drinkt hij niet goed. Je kan dan altijd op een later moment een start pakket kopen

5 jaar geleden

Dr Brown 👌👌👌

5 jaar geleden

Reactie op charlottem1996

Ja hier zijn wij ook heel tevreden mee!

5 jaar geleden

K wil gaan voor dr Brown vanwege de goede reviews, maar je kan als je met spoed bijv nodig hebt niet ff bij de kruidvat 1 halen.. of weet iemand of er een winkel is die het verkoopt

5 jaar geleden

Reactie op Layyehn

K wil gaan voor dr Brown vanwege de goede reviews, maar je kan als je met s ...
Kruidvat heeft dr Brown flessen hoor, deze week zelfs met 10% korting 🙈 en als het echt met spoed is, hebben ze bij de apotheek ook volgens mij. Bij die van mij wel