110 Reacties
5 jaar geleden
Wij hebben ook brede hals van dr brown. Geen idee waarom deze beter zijn als de smalle hals. Maar deze waren toen in de aanbieding 🙈
5 jaar geleden
Jep dr Brown. Deze 'halen' de luchtbelletjes eruit, wat echt ideaal is.
En een tip, mijn eerste dronk moeilijk uit de fles. Uiteindelijk lag dat aan de speen. Dus toen hij vier maanden was zaten wij op maatje drie, die pas veel later 'hoort'. Dus om het makkelijk te maken kan je niet alleen gissen naar het soort fles, maar ook nog eens de maat speen.
5 jaar geleden
Ik heb vanmiddag deze binnengekregen van Twistshake. De witte is een glazen fles en de marmerlook een rvs. Ik wil graag borstvoeding geven maar nu heb ik iig iets in huis!

5 jaar geleden
Ik zou er lekker mee wachten tot je kindje is geboren. Je kunt er namelijk nog niks over zeggen en ligt geheel aan hoe je kindje is en of het wellicht snel of langzaam drinkt of moeite met iets heeft of krampjes etc.
Een fles is zo gekocht, dus ik zou er nu 1 kopen om te proberen. En verder lekker wachten tot je kind er is. Dan ontdek je snel genoeg wat je nodig hebt.
5 jaar geleden
Bij ons werken de smalle van dr Brown, maar ik ga voor de 2e nu niet daar al veel van kopen. Zorg dat je 1/2 merken een flesje van in huis hebt, en ga proberen. Als je weet welk merk voor je kindje fijn is kan je dan eventueel meer flesjes ervan kopen. Zonde om veel te kopen of een starterspakket, want je kan ze overal krijgen en zo thuisbezorgd:)
5 jaar geleden
Wij hebben de s-vormige flessen van difrax. Die zijn helemaal uit elkaar te halen en er zit een ventiel onder waardoor je kindje niet vacuum kan zuigen
5 jaar geleden
Dat is heel verschillend per kindje.
Wij zijn bij onze zoon begonnen met Avent. Maar daar kreeg hij kramp van. Overgestapt op Difrax en dat ging super.
5 jaar geleden
Dit is zeker per kind verschillend, werk zelf in de kinderopvang, dus met flessen al wel zeker ervaring. Wat ik je wel kan aanraden is om nog geen start pakket te kopen. Koop je dalijk heel pakket en vindt je kindje de fles misschien niet fijn drinken of drinkt hij niet goed. Je kan dan altijd op een later moment een start pakket kopen