27 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb het verteld toen ik ongeveer 6 weken was en bij mij waren ze heel blij voor mij en feliciteerde ze me maar ik was ook wel een beetje zenuwachtig om het te vertelen

5 jaar geleden

Ik werk wel al jaren bij dezelfde werkgever, maar ben eind september op een nieuwe locatie gestart en eind december vertelt dat ik zwanger ben. Moest het vroeg vertellen (direct eigenlijk) ivm de werkzaamheden die we uitvoeren. Er is niemand geweest die iets negatiefs zei, iedereen vindt het hartstikke leuk en vragen regelmatig hoe het gaat en wanneer er weer een echo is

5 jaar geleden

Ik heb het onmiddelijk verteld aan men baas. Gewoon omdat ik in de zorg sta en nu met die Corona is het toch niet alles. Men baas was heel content voor mij en deed echt niet moeilijk

5 jaar geleden

Ik had hetzelfde. In mei dit jaar loopt mijn contract af en krijg ik een vast contract, of niet. Ik zit net in mijn 7e week en heb het gisteren toch aan mijn werkgever verteld. Aangezien ik vorig jaar 2 miskramen heb gehad, kan het zijn dat ik wat vaker voor controle moet en daarbij ben ik een stevige dame en je ziet toch nu al wat groeien. Ook de andere kwaaltjes vallen op, aangezien ik altijd super energiek was en nu totaal niet. Hij pakte het heel goed op en ik hoef nu niet nog een paar weken mijn mond te houden ☺️

5 jaar geleden

Toen ze je aannamren wisten ze dat je een vrouw bent. En er dus een kans is op een zwangerschap..

5 jaar geleden

Ik werk een krappe 7 maanden bij mijn baas en ook haar heb ik het direct verteld vanwege het lichamelijk best zware werk. Zij was echter heel positief. Ik zou het gewoon vertellen!

5 jaar geleden

Ik zit er ook niet op te wachten om het te vertellen.. in juli krijg ik pas vaste uren per week.. heb nu alleen vaste uren per maand.. maarja het is zo als het is en ik maak me er niet te druk over

5 jaar geleden