8 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb deze kleine adertjes ook op mn been en vanochtend echt een hele dikke spatader ontdekt in mijn lief. Trekt van mn lies naar mijn bovenbeen. Stuk of 10 cm. Heb even flink gejankt馃槄
4 jaar geleden
Ik had er tijdens mijn eerste zwangerschap last van en ik moest steunkousen dragen. Ik had ook enorme krampen in mijn ene been en ik moest daarvoor magnesium nemen, maar dat hielp niet echt.
Nu ben ik zwanger van mijn tweede kindje en ik heb er terug last van. Ale, niet echt last, maar ik heb ze wel en het gaat gepaard met krampen, vooral als ik mezelf in bed uitrek.
4 jaar geleden
Naar mijn weten zijn spataders zijn eigenlijk kapotte aders en zullen deze niet meer echt herstellen 馃槙 beat nog eens navragen bij een dokter.. bij mijn familie is spataders erfelijk. Ik draag al steunkousen sedert dat ik weet dat ik in verwachting ben. Liever een jaartje steunkousen dan spataders voor de rest van mijn leven. Daarnaast helpen ze ook tegen de zware benen en waterophoping 馃檪
4 jaar geleden
Ik heb ze altijd al en kan me daar niet druk om maken. Bij de eerste zwangerschap droeg ik panty鈥檚 van de Hema. Dacht dat die steun/corrigerend waren. Stond de hele dat op mn benen en was daar echt blij mee.
4 jaar geleden
Reactie op 1909
Ik heb ook 1 flinke ontdekt 馃槄 welke steunkousen adviseren jullie?
Van het merk Marianne zijn ze goed. Maar Hema is het proberen waard.
4 jaar geleden
Deze werken ook erg goed:
https://www.stoxenergy.com/nl/category-compressie/