15 Reacties

2 jaar geleden

Ik merk het hier ook! Vandaag toevallig 8 maanden. Heb een aparte box met ander speelgoed. Blokken, stapeltoten, puzzels met figuurtjes etc. Heb toevallig vandaag wat spulletjes van zolder gehaald en ik merk dat de blokken en stapeltorentjes het hier goed doen! 😊

2 jaar geleden

Ik heb net deze besteld, komt morgen binnen. Had gelezen dat deze een award gewonnen had. Hij heeft een soortgelijke van playgo en die vindt hij geweldig. Kan wel laten weten wat hij er van vind!

2 jaar geleden

Oh mijn foto wordt automatisch verwijderd. Maar het is “lamaze Freddie de vuurvlieg”

2 jaar geleden

Toevallig deze vannochtend gegeven. Het is nog niet puzzelen, maar de stukjes er uit halen en daar mee spelen en bekijken. Ook doet een stapeltoren het heel goed. Die van fisher price kan je heel leuk op de kant laten draaien als een tolletje. Vind hij hier super interessant om naar te kijken. En mij dingen laten stapelen en dan omgooien is favoriet😄 (actie - reactie en herhaling)

2 jaar geleden

Heel herkenbaar! Zo snel uitgekeken op speelgoed. Wat hier heel goed werkt is duplo :) maak gewoon steeds iets anders, hoeft echt niet iets moeilijks te zijn en mevrouw is altijd tevreden en helemaal gelukkig met duplo 😊 Ik merk trouwens in het algemeen dat ze de kleuren geel en oranje erg leuk vind en zich beter met die kleuren speelgoed vermaakt! Haha

2 jaar geleden

Mijn zoon vindt het geweldig om met dingen te spelen wat geen speelgoed is. Lege pakken melk, oude afstandsbedieningen, oude telefoons 🙈😂

2 jaar geleden

Reactie op Cvu_

Mijn zoon vindt het geweldig om met dingen te spelen wat geen speelgoed is. ...
Ja hier ook! Een vergiet, rijstschepje, dat soort dingen vindt ze leuk.

2 jaar geleden

Onze dochter is helemaal weg van haar blokkendoos. Het meeste speelgoed is ze snel op uitgekeken maar de blokkendoos is dag in dag uit een hit.

2 jaar geleden

Reactie op EvaBritt

Onze dochter is helemaal weg van haar blokkendoos. Het meeste speelgoed is ...
Welke blokkendoos heb je?

2 jaar geleden

Flint pakt heel graag dingen uit. Dus een doos of iets vullen met van alles en nog wat is altijd zeer in trek. Maakt niet uit was het is en dan hij de doos leeg heeft gaat hij daar mee zwaaien, waarna ik de doos opnieuw vul. Dan begint de pret van voor af aan. Het gebruik van verschillende materialen, vormen en formaten zijn een aanrader

2 jaar geleden

Reactie op Bibi12

Hier is ook de blokkendoos favoriet! Wij hebben de houten blokken van Woezel en Pip.

2 jaar geleden

Reactie op Bibi12

Wij hebben er gewoon eentje van de kringloop 😃 met houten blokken.

2 jaar geleden

VTech Baby Dierenvriendjes Draai & Wiebel Rupsje en de mushie stapeltoren