29 Reacties

2 jaar geleden

De trein van Vtech samen met nu de stapeltoren van de IKEA en zelf gemaakte sensori flessen zijn de bom! De grootste miskoop was toch wel de done by deer baby gym... Man wat een prijs (gelukkig in de opheffingsuitverkoop gekocht maar dan nog), ging snel stuk en Maud keek er niet eens naar om... De Fisher-Price gym heeft ze nu nog plezier van met de muziek leeuw!

2 jaar geleden

Dit is haar favoriet (€10 van de Lidl). Miskoop was de babygym welke leuk uitzag maar totaal niet functioneel was.

2 jaar geleden

Reactie op Applepie07

Dit is haar favoriet (€10 van de Lidl). Miskoop was de babygym welke leuk u ...
Jaa die heb ik ook, ook een van de favorieten. Babygym van Vtech was een succes tot 8 maanden haha..

2 jaar geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

De trein van Vtech samen met nu de stapeltoren van de IKEA en zelf gemaakte ...
Ik ben benieuwd naar de zelf gemaakte sensori flessen, wat zitten er allemaal in? En hoe zorg je ervoor dat de flessen dicht blijven?

2 jaar geleden

Ballenbak is hier favoriet en houten blokken. Treintjes van grote broer zijn ook interessant. Maar die worden helaas gelijk afgepakt 🤣 Oudste is peuter van 2 die in de mijn fase zit hahaha

2 jaar geleden

Hier is de stapeltoren van Mushi al maaaaanden een hit. de zoon van een vriendin van mij speelt er nog steeds mee en is bijna 2. Miskoop, veel knuffels of knuffel rammelaars. Heb een of andere bij waar ze achter aan kan kruipen maar dat doet haar niks.

2 jaar geleden

De stofzuiger 🤣, dat is z'n favoriete speelgoed. Als ik hem weg zet is m'n zoontje helemaal overstuur. Dus 3x raden wat er nu elke dag veel te lang in de woonkamer staat 🥲.

2 jaar geleden

Oké, deze vind hij ook leuk, 2e keus na de stofzuiger 😜

2 jaar geleden

De stofzuiger 🤣, dat is z'n favoriete speelgoed. Als ik hem weg zet is m'n ...
Haha leuk, mijne was er eerst bang voor de stofzuiger en houdt hem de hele tijd in de gaten vanuit een afstand 😆

2 jaar geleden

De stofzuiger 🤣, dat is z'n favoriete speelgoed. Als ik hem weg zet is m'n ...
Haha hier ook.. liefst de stofzuiger op zn 'kont' dan kan t wiel zo leuk draaien 😋

2 jaar geleden

-Klein trommeltje -Rammelaar met kleine balletjes erin van little dutch -blokkentoren En alles wat niet mag vindt hij leuk😅 drinkbak van de hond, stopcontacten, tafel verschuiven, wandelwagen heen en weer schuiven

2 jaar geleden

Deze zijn absoluut voor langere tijd. Het is een puzzel/ geluidje/ vormenstoof idee maar ook gewoon een grappig eier doosje. Makkelijk mee te nemen en voor veel leeftijden nog leuk. De mushie stapeltoren is hier ook de hit sinds we hem hebben! (4 maanden).

2 jaar geleden

Wij hebben de speelgoedsets van Lovevery. Kost wat, maar we zijn er zo blij mee. In één van de sets zat een doosje waar hij dan een balletje in doet en die rolt er dan weer uit. Die vind hij helemaal geweldig.

2 jaar geleden

Duplo Daar speelt onze oudste al ruim 3 jaar iedere dag mee en onze jongste nu ook.

2 jaar geleden

De bal die jij op de foto hebt is hier ook mega favoriet!! Verder vooral alles wat geen speelgoed is eigenlijk🤭 mijn telefoon, de afstandsbediening, z’n lepel waar ie mee gegeten heeft gaat de kamer rond. Verder wordt met de stapeltoren van Mushi ook dagelijks en veel mee gespeeld. Heeft nu sinds kort een loopwagen/activiteiten tafel met netje eraan (via Vinted gescoord). Dus de ballen in en uit t netje halen is ook ondertussen al een aantal uur spelplezier. En een simpele ballon, hoe simpel eigenlijk 😅

2 jaar geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

De trein van Vtech samen met nu de stapeltoren van de IKEA en zelf gemaakte ...
Die trein dat is hier ook een hit 😄 Iemand ervaring met de Wobbel op de leeftijd van 1 jaar?

2 jaar geleden

Reactie op Bonniexx

Die trein dat is hier ook een hit 😄 Iemand ervaring met de Wobbel op de le ...
Welke trein is het :) er zijn meerdere

2 jaar geleden

Reactie op Mila69

Welke trein is het :) er zijn meerdere
https://www.bol.com/be/nl/p/vtech-baby-rijd-leer-letterlocomotief-interactief-speelgoed-1-tot-3-jaar/9300000034136252/?Referrer=ADVNLGOO002027-G-137003292919-S-1673129076890-9300000034136252&gbraid=0AAAAAD5OnmPIfCr41IdyM0Mq5iLZ2WObI&gclid=Cj0KCQjw0oyYBhDGARIsAMZEuMtL99rpFAnlKj517XubsI5lFpM5-lw2jPuPU8IRGHfwa7_STn5o18UaAo2fEALw_wcB Wij hebben deze! Boeit hem echt hard😄

2 jaar geleden

Reactie op Bonniexx

https://www.bol.com/be/nl/p/vtech-baby-rijd-leer-letterlocomotief-interacti ...
Ha ha geweldig ding. Ik heb even gekeken via de link, hij leek in eerste instantie klein maar jeetje wat een ding. Ik snap wel dat ie in de aak valt! :-) prachtig

2 jaar geleden

Reactie op Piechie

-Klein trommeltje -Rammelaar met kleine balletjes erin van little dutch -bl ...
Zo herkenbaar. Alles wat geen speelgoed is, is leuk. Mijn zoontje vind het leuk om alles uit de tv kast te trekken 😅 terwijl hij een hele speelhoek heeft met speelgoed