16 Reacties

2 jaar geleden

Ik zat dat net te googlen! Haha heb ook echt tips nodig. Ik volgg

2 jaar geleden

Wij hebben het speelgoed van Lovevery. Die is best duur. Je kan ook daar kijken voor inspiratie als je niet zoveel geld wilt uitgeven.

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanKris

Wij hebben het speelgoed van Lovevery. Die is best duur. Je kan ook daar ki ...
Daar heb ik al zo vaak na gekeken naar twijfel echt.. m’n kleine man is zo druk met alles. Hij heeft zelfs al een werkbank en krijgt in december een keukentje. Hij doet heel erg de kinderen na van het kinderdagverblijf maar is ook echt van 1x voordoen en het dan gewoon nadoen. Twijfel daardoor zo extreem aan de pakketten en baal een beetje dat het meteen een abonnement is en niet een soort proefpakket 😅🤣. Hoe ervaren jullie het gebruik ervan? En hoe vindt jouw kleintje het?

2 jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Daar heb ik al zo vaak na gekeken naar twijfel echt.. m’n kleine man is zo ...
Ik heb 3 pakketten gehad maar nu opgezegd, ik vond het toch wel erg duur voor wat je er uiteindelijk voor krijgt en mijn zoontje had ook niet in alles interesse, dus ik gebruik het nu idd meer als inspiratie.

2 jaar geleden

Smartmax (de beginner serie of "my first" heet het geloof ik) is hier een succes, ik heb echt een bouwer

2 jaar geleden

Reactie op manon52431

Ik heb 3 pakketten gehad maar nu opgezegd, ik vond het toch wel erg duur vo ...
Dankjewel voor jouw reactie.. ik heb de Speelmat en vond dat hij daar ook relatief weinig mee deed. Die bij m’n moeder vond hij direct veel leuker 😅 en die was toch echt wat goedkoper.. Goeie voor de inspiratie! Slimme tip. Ga ik eens over nadenken 😃.

2 jaar geleden

Reactie op manon52431

Smartmax (de beginner serie of "my first" heet het geloof ik) is hier een s ...
Wat leuk! Die ga ik onthouden. Hier gebruiken we heel erg veel Duplo (wel de echt oude, die van mij en m’n zusjes is geweest). Hij heeft een paar nieuwe dingen dat wel maar de oude zijn soms wat ‘slimmer’. Voorbeeld, de trein rails kan hij niet zomaar helemaal uit elkaar trekken. De nieuwe trein zet wel. Trekt hij daaraan dan ligt de hele set ondersteboven 😅. Autootjes of ook weer oude rijdende dingen van ons van vroeger. Die duwt hij voort en kruipt er dan dat vasthoudend wild achteraan. Hij vindt dat geweldig 😃.

2 jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Wat leuk! Die ga ik onthouden. Hier gebruiken we heel erg veel Duplo (wel d ...
Uiteindelijk is overigens niets zo leuk als dat we samen spelen.. we hoeven er maar bij te zitten of af en toe wat te doen en dat is een feest. Ik bouw wel iedere avond de set opnieuw op; een Lego huis, dierenpark en de trein set met wat gekke dingen zodat hij daarmee kan spelen en steeds meer door elkaar. Dus een Duplo huis en houten diertjes erin bijvoorbeeld. Tja ik doe eigenlijk maar wat 😅🤣

2 jaar geleden

Wij willen graag een step. De step kan als eerste als een soort loopfiets, later kan je het anders instellen en is het een step. Kunnen we wat langer zelfstandig buiten mee. Of bv in de supermarkt.

2 jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Daar heb ik al zo vaak na gekeken naar twijfel echt.. m’n kleine man is zo ...
Hier bevallen de sets heel goed. Het is altijd wel een feestje als er een doos binnenkomt en hij blijft het leuk vinden. We doen ook altijd aan speelgoed rotatie om het een beetje interessant te houden. De prijs is hoog, maar de kwaliteit is ook heel hoog.

2 jaar geleden

Hier is de smartmax een grote hit ook toet toet autos van z'n grote broer vind hij erg leuk maar omdat hij diertjes erg leuk vind krijgt hij heel veel van zoef zoef dieren met de feestdagen lang leve marktplaats😋

2 jaar geleden

Zijn er meer mensen die niet goed weten wat ze met speelgoed moeten? Wij hebben nog nooit nieuw speelgoed gekocht voor onze dreumes. Drie dingen tweedehands waaronder een keukentje en we hebben uiteraard dingen gekregen. Dus ze heeft wel het e.e.a. De wetenschappelijke onderzoeken zijn wisselend maar ik lees in ieder geval vaak dat minder speelgoed beter is omdat ze dan creatiever leren worden en langer écht met iets spelen in plaats van continu wisselen tussen speelgoed. Dochter ‘helpt mee’ in het huishouden, we nemen uitgebreid de tijd voor eten, gaan elke dag naar buiten dus ze hoeft ook niet de hele dag te spelen. De momenten dat ze speelt vermaakt ze zich super. Niet alleen met het speelgoed maar ook met klimmen en klauteren of met dingen die geen speelgoed zijn (wc rollen, bakjes, tijdschriften). Ik weet niet goed waar ik goed aan doe. Ook al voelt deze manier voor ons goed; ik wil niet dat we haar te weinig stimuleren oid. Wat zijn jullie ideeën?

2 jaar geleden

Ik heb laatst deze besteld. En heb ook nog andere speelgoed van vtech aangeschaft. Loopwagen en zo'n speelgoedboekje met woordjes

2 jaar geleden

Reactie op September2109

Zijn er meer mensen die niet goed weten wat ze met speelgoed moeten? Wij ...
In het laatste pakket van Lovevery die we hebben binnengekregen, zit een doosje met een sleufje en ronde schijfjes. Onze zoon vind het nog best moeilijk om deze er in te krijgen en het is een heel proces voor hem om dit te leren. Maar deze vaardigheden kunnen kinderen ook leren zonder speciaal speelgoed. We geen onze zoon ook een selectie aan speelgoed en roteren deze. Zo blijft het aanbod interessant en is het niet overweldigend veel speelgoed.

2 jaar geleden

Hier staan twee bakken duplo (2e hands gekocht) klaar. Nu moet hij zich nog vermaken met de spullen die hij nu heeft. Het leukste nu is klimmen en klauteren, verstoppen achter het gordijn. Trein van vtech. Deze tip voor iedere ouder die van 2e hands houd. Koop vast voor as zomer een 2e hands waterspeeltafel. Mensen willen er nu vanaf. Ik heb er 1 op zolder gezet waar hij de aankomende zomers mee los kan gaan

2 jaar geleden

Reactie op September2109

Zijn er meer mensen die niet goed weten wat ze met speelgoed moeten? Wij ...
Kan me helemaal vinden in wat je zegt. Een combinatie van, is toch een goeie middenweg? Zo probeer ik het een beetje te doen. Dan krijgt ze van alled wat (maar niet te veel in extremen) mee