18 Reacties

één jaar geleden

Ballenbak

één jaar geleden

Loopt je kleine al? Dan is een trekdier misschien een leuk idee

één jaar geleden

Reactie op meisje23

Ballenbak
Ja een ballenbak is hier ook echt een enorme hit…! werkbank en Duplo ook. Keukentje krijgt hij in december omdat hij daar veel mee ‘speelt’ aldus het kinderdagverblijf en hij wil heel graag mee doen met ons met koken dus ideaal dachten wij 😃 en boekjes; ‘mijn kiekeboek’ en ‘kijk en voel’ is hij dól op.

één jaar geleden

Smartmax is ook leuk

één jaar geleden

Reactie op manon52431

Loopt je kleine al? Dan is een trekdier misschien een leuk idee
Hij loopt nog niet maar trekdier heeft ie al. Een ballenbak klinkt leuk maar ik heb een klein huis en een pittig kind 😅

één jaar geleden

Reactie op manon52431

Smartmax is ook leuk
Die krijgt hij hier ook. Hoor er goede verhalen over. Ook krijgt hij de little people dierenboerderij.

één jaar geleden

Bij een ballenbak stel ik me vooral voor dat de ballen overal heen vliegen. Tenminste, ons meisje vindt alles uitladen en inladen nu heel interessant. Of doen ze daar iets anders in/mee?

één jaar geleden

Verstoppertje (je hebt varianten van Nijntje, Bumba, Woezel & Pip) vond mijn oudste rond deze leeftijd erg leuk. Is vaak wel bij het kruidvat in de aanbieding te vinden.

één jaar geleden

Die van ons heefy een klimrek en glijbaan endat is echt zijn geldwaard

één jaar geleden

Reactie op Sneeuw

Bij een ballenbak stel ik me vooral voor dat de ballen overal heen vliegen. ...
Ook… onze zoon kruipt er in en uit. Gaat erin zitten en begint dan de ballen een beetje opzij te duwen. Soms is hij in een wat wildere bui en dan pakt hij alle ballen om eruit te gooien en gilt het dan uit van plezier als we ze terug gooien.

één jaar geleden

Ballenbak 😊

één jaar geleden

Iets voor de zomermaanden? Uv shirtje en hoedje. Iets om mee te spelen op het strand of in het park. Of voor nu een lekker warme slaapzak/muts/sjaal. Slofjes. Of boekjes en knutselspullen. Maar waarschijnlijk is het inpakpapier nog veel leuker;-)

één jaar geleden

Klei, kleurtjes, knutsel spullen, hamertje tik, voorlees boekje, kleur boekje, verf

één jaar geleden

Wij geven deze ijscokar van vtech… bij bol.com nu leuke prijs!

één jaar geleden

Reactie op Sneeuw

Bij een ballenbak stel ik me vooral voor dat de ballen overal heen vliegen. ...
Klopt! Een tentje er omheen kan helpen te voorkomen dat de ballen doot het hele huis vliegen 😅.

één jaar geleden

Stapelbekers, houten puzzeltjes, trein met stapelblokjes, kleine leesboekjes, baby's first stiften met een babys first kleurboek, speeltentje voor binnen en buiten, treinbaantje, autospeelkleed van je eigen stad als die er is, montessori speelgoed bij de lidl altijd goed voor jarenlang plezier. Kijk eventueel ook nog even op Ben zijn lijstje. www.lijstje.nl/benvanburen

één jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Verstoppertje (je hebt varianten van Nijntje, Bumba, Woezel & Pip) vond ...
Ja, die is hier ook een succes. Hoewel het nog altijd leuker is als een van ons zich verstopt en roept : ik ben hieeieerr! Een grote kartonnen doos (verhuisdoos) is hier ook een groot succes, als je nog iets heel goedkoops zoekt 😅

één jaar geleden

Muziekinstrumenten zijn hier ook een succes. Wij hebben deze gehad, maar niet alles is geschikt om mee te spelen als je er zelf niet bij bent: https://www.bol.com/nl/nl/p/speciaal4kids-24-delig-muziekinstrumentenset-speelgoedinstrument-met-rugzak/9200000126588255/?Referrer=ADVNLGOO002027-G-137003293919-S-1670941843867-9200000126588255&gclid=Cj0KCQiAveebBhD_ARIsAFaAvrFbpykZC8R1dEHTDkdivPJlW-vJImwTlheArvpvjUnhzUy7I1ErGL8aAt-oEALw_wcB