13 Reacties

één jaar geleden

Mijn zoon heeft dezelfde leeftijd als wij straks op vakantie gaan. Voor hem neem ik een klein kleurboekje mee met kleurtjes, een paar magnetische diertjes, een activiteitenboekje met klittenband etc. Al scheelt het veel dat hij erg van eten houdt en dat misschien al genoeg entertainment is ;😜

één jaar geleden

🤣😜

één jaar geleden

Kleurpotloden, schilderen met water, auto of balletje over de tafel heen en weer rollen, papiertjes blazen over de tafel heen, magneetkleurbord, magneetdieren, puzzles, duplo torens. Vanalles. Eigenlijk alles wat op tafel kan

één jaar geleden

Raamstickers? Wij hebben raamstickers van Nijntje waar ook een soort bordje bij zit waar je ze op kunt plakken. Herbruikbaar dus en ook handig voor in het vliegtuig op en vliegtuigraampje.

één jaar geleden

Reactie op MIMI03

Raamstickers? Wij hebben raamstickers van Nijntje waar ook een soort bordje ...
Hier werkt dat ook top! Steeds weer plakken op een placemat bijvoorbeeld, kan hij zich lang mee vermaken :)

één jaar geleden

Reactie op Melissa2711

Mijn zoon heeft dezelfde leeftijd als wij straks op vakantie gaan. Voor hem ...
Magneet dieren kenden ik nog niet goeie!

één jaar geleden

Wij hebben altijd een reis setje met kleurtjes en kleurboek mee, haar controller van Fisher Price en dan variëren we met wat ander speelgoed met licht en geluid. Als dat allemaal klaar is dan hebben we voor nood een telefoon met Netflix er op staan😂 maar gelukkig komt dat amper voor buitenshuis (ik hou me mond maar voor thuis)

één jaar geleden

Kleurboek met stickers is hier een hit

één jaar geleden

Wij redden het ook nog zonder schermpjes in restaurants, je bent er wel drukker mee. Ik heb bijvoorbeeld SES my first houten kralen rijgen mee, kleurtjes/stickers, kleine dierenfiguren namem en geluiden benoemen. Voor haar verjaardag heb ik een tas van woody doody op de lijst. Zitten allemaal activiteiten in zoals ritsen, veters strikken. Heet iets van map busy board. Lijkt mij ook top voor restaurants.

één jaar geleden

ik heb de magnetische first people. die zij hier erg populair

één jaar geleden

Ja precies het zelfde met onze dochter. Helaas maakt speelgoed aantafel weinig uit. Op een bepaald moment wil ze gewoon uit de stoel. Dus ja dan kan je alles voorschotelen😂 wij gaan hierom dan ook niet uit eten. Thuis blijft ze echt wel aantafel hoor. Maar uitgebreid uit eten dat lukt niet. Ze begint dan ook gerust te krijzen door het restaurant heen. Ik hoop voor jullie dat het lukt zo! Dan ben ik wel jalours 🤭

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Ja precies het zelfde met onze dochter. Helaas maakt speelgoed aantafel wei ...
Flint wil ook uit zijn stoel. En dat is prima. Ik probeer een beetje af te kaderen en vraag altijd een tafel in de hoek. Wij gaan vaak met meerdere mensen zodat iedereen af en toe met hem mee kan lopen. Een restaurant met speelruimte of vissen is altijd goed

één jaar geleden

Reactie op ROF

Flint wil ook uit zijn stoel. En dat is prima. Ik probeer een beetje af te ...
Ohja dat kan ook dan moet je met meerdere. Ja onze dochter rent gewoon letterlijk weg alles is interessant. Moet wel zeggen het word wel iets minder. In een supermarkt uit het karretje gaat ook wel wat beter. Maar de nieuwschierigheid wint vaak toch🤭 tja en echt rustig zit je dan zelf nooit.