28 Reacties

2 jaar geleden

Benieuwd naar hetzelfde inderdaad!

2 jaar geleden

Wij hebben een keukentje besteld bij toys restyled. Zij pimpen het bekende ikea keukentje!

2 jaar geleden

Mijn dochter krijgt die van Petit Amelie. Nog niet binnen, ben erg benieuwd. Ik denk 3+ vanwege de spulletjes die erbij zitten (peper en zout stel ect).

2 jaar geleden

Ik zit toevallig al meer dan een uur speelgoed keukentjes te bekijken op internet. Wij gaan denk ik wel voor ikea… Vindt het alleen jammer dat die pannenset niet leverbaar is en als je alle accessoires erbij wilt zoals groente, fruit, spatels, pizza, etc kom je wel op een flink bedrag. Speelgoed pannenset kan je ook bij hema kopen zag ik. Als je bij lidl zoekt naar speelkeuken, zie je ergens onderaan de pagina houten accessoires zoals broodrooster set, keukenmachine,… dat ziet er ook wel geinig uit. Al bij al vindt ik het wel vrij lastig kiezen

2 jaar geleden

Oh… het verbaast me trouwens wel dat de little dutch keuken niet zo’n goede recensies heeft, maar dat is helemaal een rib uit het lijf als je er nog vanalles bij wil 😅

2 jaar geleden

Wij hebben een ikea keukentje via marktplaats gekocht en zijn deze nu zelf aan het pimpen!

2 jaar geleden

https://www.kinderkeuken.nl/bandits-angels/xl-modern-wit-grijs-p-1029992492.html?utm_source=google&utm_medium=googleshopping&utm_campaign=googlemerchantcenter?utm_source=google&utm_medium=googleshopping&utm_campaign=googlemerchantcenter&gclid=Cj0KCQjw852XBhC6ARIsAJsFPN3x8JsW_Ofhe6-VrKEy8Kzi-VYa5MditOmKFz5X3aq8OAXPgbD4c08aAs2lEALw_wcB Wij hebben deze! Is echt een super goede aanwinst. Meisjes zijn er helemaal blij mee. 😁

2 jaar geleden

Reactie op ZvdB

https://www.kinderkeuken.nl/bandits-angels/xl-modern-wit-grijs-p-1029992492 ...
Oh, sorry, vergeet ik antwoord te geven op je vraag. Ik ken het keukentje van IKEA en van petit Amélie beide. Ik moet zeggen dat die van petit Amélie er leuker uit ziet, maar die van IKEA steviger is. Wij zijn uiteindelijk voor deze van hierboven gegaan omdat onze dochter helemaal gefascineerd was door onze koelkast, nu heeft ze er zelf 1 🤪

2 jaar geleden

3+ staat eigenlijk bij zoveel speelgoed! Zal een veiligheidsdingetje zijn. Die van Petit Amelie is zeker leuk maar een stuk kleiner, kijk maar naar de afmetingen. Hier komt de Ikea keuken en ik ga hem zelf pimpen!

2 jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

3+ staat eigenlijk bij zoveel speelgoed! Zal een veiligheidsdingetje zijn. ...
Maar haal je dan (als je ze zou kopen tenminste) de accessoires ook daar of toch ergens anders?

2 jaar geleden

Reactie op Shenzy1

Ik zit toevallig al meer dan een uur speelgoed keukentjes te bekijken op in ...
Little Dutch heeft hele leuke keuken spulletjes!

2 jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Little Dutch heeft hele leuke keuken spulletjes!
Ja heb ik ook al gezien 🫣💰… mijn probleem is dan ook dat ik altijd alles er ook bij wil kopen 😅

2 jaar geleden

Reactie op Shenzy1

Maar haal je dan (als je ze zou kopen tenminste) de accessoires ook daar of ...
Little Dutch keukenspullen ga ik vragen voor haar verjaardag, Sint en kerst! Heb ik einde dit jaar (hopelijk) leuk gevuld keukentje

2 jaar geleden

Reactie op Shenzy1

Ja heb ik ook al gezien 🫣💰… mijn probleem is dan ook dat ik altijd alles ...
Haha begrijpelijk! Maar voor die kleintjes is het veel leuker elke keer wat nieuws erbij geven. Anders zijn ze er weer zo op uitgekeken. En ze zijn nog zo klein, zijn al tevreden met een pan en een lepel.

2 jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Haha begrijpelijk! Maar voor die kleintjes is het veel leuker elke keer wat ...
Ja is ook zo… Maar in mijn hoofd gaat het dan zo op de ikea site: Ok ik moet pannen erbij hebben, Als ik die pannen heb, moet ik ook lepels hebben zodat ze kan roeren Maar wat moet ze roeren dan? Oh ja dat fruit mandje en andere mandje met voedsel Oh cupcakes hebben ze ook! Leuk moet ik ook die bakset hebben natuurlijk voor haar. Hmmm waar moet ze dat dan opleggen? Bordjes en bestek! Tuurlijk! … … … 160 euro verder 🫣🫣🫣

2 jaar geleden

Wij hebben een Ikea keukentje, maar deze helemaal laten pimpen. De “standaard” speelkeuken van Ikea vonden wij namelijk niet mooi, maar wel een van de beste kwaliteit. Dit was voor ons dus de ideale oplossing.

2 jaar geleden

Mag ik vragen wat jullie in totaal kwijt zijn voor zo'n gepimpt keukentje?😊

2 jaar geleden

Reactie op Shenzy1

Ja is ook zo… Maar in mijn hoofd gaat het dan zo op de ikea site: Ok ik mo ...
Hahaha oops! Ik wil het liefst ook alles tegelijk maar de snapt het toch nog niet echt 🫢. Dus heb het aardig naast me neer gezet en veel op haar lijstje gezet met de hoop dat ze het krijgt.

2 jaar geleden

Reactie op MommyofL

Wij hebben een keukentje besteld bij toys restyled. Zij pimpen het bekende ...
Gaaf, maar wat een geld vragen ze!

2 jaar geleden

Reactie op RLY

Mag ik vragen wat jullie in totaal kwijt zijn voor zo'n gepimpt keukentje?� ...
Ik heb €132,50 betaald inclusief keukentje.