28 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op 1234hoedjevanpapier

Ik heb €132,50 betaald inclusief keukentje.
Oh dat vind ik best wel meevallen! Dankjewel. Ik wilde er 1 voor volgend jaar doen, dus zal het onthouden.

2 jaar geleden

Reactie op Shenzy1

Ja is ook zo… Maar in mijn hoofd gaat het dan zo op de ikea site: Ok ik mo ...
Koop het op marktplaats. Ik had alle spullen incl keuken voor 15,- En alles ziet zo goed als nieuw uit. Pimpen doen we zelf wel

2 jaar geleden

Ik denk dat die vanaf 3 jaar indicatie is, omdat kinderen eigenlijk pas rond die leeftijd beginnen met rollenspel en zo’n keukentje dan ook pas echt gaan gebruiken zoals ze bedacht zijn. Maar eerder kunnen ze er ook plezier van hebben natuurlijk, alleen zullen de meeste kinderen er dan nog niet zogenaamd in koken en zo.

2 jaar geleden

Wij hebben het petit amelie keukentje aan onze oudste dochter gegeven toen ze 1 werd. In het begin klapperde ze vooral met de deurtjes (dat doet onze jongste van 10 maanden nu ook), maar al snel ging ze er echt mee spelen en dat doet ze nu (ruim 2,5 jaar) nog elke dag!! Topcadeau, ik zeg doen!

2 jaar geleden

Ik heb €132,50 betaald inclusief keukentje.
Thanks voor de tip! Ik heb er bij haar ook 1 besteld. Voor degene die dat ook willen, ze zit voor september bijna vol!

2 jaar geleden

Wij hebben een Ikea keukentje, maar deze helemaal laten pimpen. De “standaa ...
Wij hebben ook bij haar besteld! Super leuk

2 jaar geleden

Reactie op Shenzy1

Ja is ook zo… Maar in mijn hoofd gaat het dan zo op de ikea site: Ok ik mo ...
Zo ben ik ook, heel veel leuke dingen gekocht en gekregen. Uiteindelijk wordt er maar 1 favoriete pan gebruikt, alleen de wortel en vooral veel duplo om de keuken om een eigen taart te bouwen...

2 jaar geleden

Ik heb ze allebei gehad.. maar nu die van de Lidl. Die is het allerleukste!