16 Reacties

4 jaar geleden

Wij gebruiken een vloerkleed onder de speelmat. Kan hij maar rollen en zachtjes landen

4 jaar geleden

Volg! Wij hebben een tweeling die ook beginnen te rollen en dus ook regelmatig er vanaf rollen, heel onhandig 馃槀 ben dus ook benieuwd naar iets anders!

4 jaar geleden

Wij hebben 2 speelmatten liggen en daaronder een verkeerstapijt ( 140 x 200cm) . Zo rolt hij steeds nog op iets zacht. 馃槉 En het verkeerstapijt komt later toch van pas als hij met de autootjes begint te racen 馃槄

4 jaar geleden

Wij hebben er een van love by lilly! Heeeeel blij mee

4 jaar geleden

Reactie op shauny1ebaby

Deze?

4 jaar geleden

Reactie op lieke b

Deze?
Yes. Je hebt er meerdere, ook met andere patroontjes etc

4 jaar geleden

Wij hebben little dutch boxkleden als speelkleed.

4 jaar geleden

Ik heb deze speelmat https://www.bol.com/nl/p/relaxdays-36-delige-speelmat-foam-puzzelmat-met-rand-speeltegels-puzzeltegels-baby-grijs/9300000062229016?referrer=socialshare_pdp_androidapp Maar omdat ik twee katten heb zijn ze aardig snel beschadigd. Ik denk dat ik na een tijdje voor iets anders zal gaan

4 jaar geleden

Ik heb 2 yogamatjes onder het speelkleed. Ook voor isolatie omdat we een koude vloer hebben

4 jaar geleden

Reactie op September21Baby

Hebben wij ook en ook 2 katten. Lag net 2 minuten op de vloer en meteen werd er gekrabd....

4 jaar geleden

Reactie op GwendoRic

Hebben wij ook en ook 2 katten. Lag net 2 minuten op de vloer en meteen wer ...
Ze denken dat t voor hun gekocht is 馃き

4 jaar geleden

Wij hebben die van de Ikea! Echt super leuk speelkleed en groot. Echt een aanrader! https://www.ikea.com/nl/nl/p/klappa-speelmat-30372640/

4 jaar geleden

Ik heb van die puzzelstukken van yogamat spul. Van toddlekind, maar je hebt ook goedkopere. Maar die hebben dan van die opvallende kleurtjes en getallen. Dat kan ik niet aan in mn interieur 馃ぃ

4 jaar geleden

Wij hebben vloerbedekking 馃憣馃槀

4 jaar geleden

Reactie op shauny1ebaby

Super leuke tip!

4 jaar geleden

Reactie op shauny1ebaby

Ik heb deze besteld en ben er heel blij mee 馃榿馃榿 dank u voor de tip