6 Reacties

4 maanden geleden

Misschien een nieuwe knuffel uitzoeken voor in bed? Mag ik vragen hoe je dit hebt gedaan van het speentje af? En of het veel drama is geweest馃槼

3 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Misschien een nieuwe knuffel uitzoeken voor in bed? Mag ik vragen hoe je di ...
Wij hebben onze zoon zijn speentje laten begraven en gekeken wat er voor verrassing kwam. Hij mocht een kuiltje graven, speen er in, zand er op en water geven. Een paar uur later kwam er een verrassing uit de grond; een chocolade suprise ei waar hij zo gek op is. Hij heeft niet een keer om zijn speentje gevraagd en het ging meteen goed!

3 maanden geleden

Reactie op Meliss93

Wij hebben onze zoon zijn speentje laten begraven en gekeken wat er voor ve ...
Ah wat goed. Nou vanmorgen is de speen begraven en morgen komt er een kadootje... Gisteravond waren we het speentje (ineens) kwijt dus ze had al een nacht zonder geslapen wel eerst mega drama natuurlijk. Nu is ze een beetje onrustig maar nog niet hysterisch ze ligt er sowieso wat later in dus even kijken hoe dit gaat. Duurde het in slaap vallen bij jullie ook veel langer dan of? En voor een aantal dagen of langer.

3 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Ah wat goed. Nou vanmorgen is de speen begraven en morgen komt er een kadoo ...
Wat goed! Hoe is het gegaan zonder speen? Nee het in slaap vallen is hier gelukkig hetzelfde gebleven. Onze zoon slaapt overdag niet meer dus als hij om 19.00 in bed ligt dan slaapt hij vrijwel meteen!

3 maanden geleden

Reactie op Meliss93

Wat goed! Hoe is het gegaan zonder speen? Nee het in slaap vallen is hier ...
Ah ja hier dus nu het zelfde. Ik kan haar overdag in bed leggen maar dan gaat ze savonds enorm spoken tot 20.30. dus ik leg haar nu pas 19.00 in bed gisteravond was dan de 3e nacht zonder speen ze had even wat hulp nodig mijn man is er iets langer bij gebleven maar ze sliep vrij snel heel fijn. Snachts wordt ze dan wel wakker maar dat doet ze al een aantal weken dan komt ze bij ons liggen. Tja even de enige oplossing anders is het huilen en schreeuwen en we hebben nog een kleintje van net 4 maand.. maar goed slapen is slapen dan. Het is een fase denk ik馃 maar zonder speen gaat prima.

3 maanden geleden

Goed om te lezen. Dat komt helemaal goed zonder speen. Lekker doen wat voor jullie goed voelt! Hier ook een kleintje van 3 maandjes dus alle slaap is welkom 馃ぃ