6 Reacties

één jaar geleden

Heel herkenbaar! Onze dochter ligt de laatste tijd ook vaker in ons bed dan in haar eigen bed. En zoekt ons gedurende de nacht heel vaak op. Vannacht werd ik wakker (ik lag op mijn rug) en lag haar hoofdje op mijn buik. Ik kan gelukkig wel prima slapen als ze bij ons in bed ligt. Werkt het misschien voor jullie om als ze eenmaal in slaap is gevallen op jou om haar tussen jullie in te leggen? Zo doen wij dat vaak en onze dochter slaapt dan verder. Maar goed veel herkenning hier dus! En onze dochter was voorheen een hele goede slaper, maar sinds sprong 9 is het een heel stuk slechter.

één jaar geleden

Yep, hier ook. Die van ons zit in sprong 10 en slaapt overdag prima in zijn eigen bed, maar 's nachts niet. Soms meteen vanaf het begin al niet. Met een beetje mazzel slaapt hij wel eerst in en wordt hij midden in de nacht pas wakker. Niet ideaal...

één jaar geleden

Ik geloof heer eerlijk gezegd niet in sprongetjes. Ze gaan zeker door bepaalde dingen heen en ontwikkelen zich op een bepaalde manier. En soms is hij een draak en soms heel lief. Dat gezegd hebbende heeft dus ook niet last met slapen en slaapt hij gewoon door. Als hij ziek is, is hij wel eens wakker. Maar heeft hij alles (schone luier, zetpil, drinken gehad) dan laat ik hem gewoon even jammeren of huilen en na 2 dagen is dat ook weer over. Hopelijk heb je dus wat aan de slaap coach!

één jaar geleden

Ja hier ook moeite met slapen. Sprong 10 denk ik inderdaad! Mijn dochter is ook geen goede slaper en slaapt bijna nooit door maar sinds een week of twee is het echt drama!!! Midden in de nacht ineens wakker worden en pas na minimaal 3 uur valt ze terug in slaap. Ook tussen ons slapen doet ze niet, ze maakt er een feestje van en in haar eigen bed is het huilen. Wij (vooral ik) zijn ook helemaal kapot en op. Heb gisteren in de nacht ook echt zitten huilen door vermoeidheid en hopeloosheid, even doorbijten denk ik…

één jaar geleden

Reactie op kkeller

Ik geloof heer eerlijk gezegd niet in sprongetjes. Ze gaan zeker door bepaa ...
Hier ook al weken aan de gang. 2 weken drama. Elke nacht 3 uren wakker. Daarna was het voorbij. 2 weken geen last gehad maar toen begon de ellende weer😅. Zitten nu er alweer een paar nachten mee. Hopen dat het snel voorbij is want dit sloopt me😅😂

één jaar geleden

Onze mevrouw kan nu lopen en doet weer lief 😜 denk eindelijk uitgesprongen🥳🥳