12 Reacties

één jaar geleden

Sprong 10 was redelijk rustig, maar nu wel echt zeuderig gedrag en slecht slapen (met name op de dag) nu tijdens de 18 maandenslaapregressie 😱

één jaar geleden

sprong 10 is als het goed is al geweest, slaapregressie 18 maanden kan wel en die is hier volop aanwezig met gebroken nachten en driftbuien!

één jaar geleden

Reactie op Zij1989

sprong 10 is als het goed is al geweest, slaapregressie 18 maanden kan wel ...
Die driftbuien he ... omg! 😱

één jaar geleden

Herkenbaar! Hier 3 weken geleden begonnen met helemaal niet meer willen eten. Dat was maar een paar dagen. Maar de driftbuien en nauwelijks slapen, vele huilen en krijsen en niet te troosten vond ik verschrikkelijk!! Ik denk een combinatie van sprong 10 en slaapregressie. Na ongeveer 2 weken werd het beter. Nu weer een vrolijke dreumes die weer eet als een bouwvakker. ‘S avonds nog wel verlatingsangst en het liefst bij ons slapen ipv in zijn eigen bed. Houd vol mama!

één jaar geleden

Niks gemerkt van Sprong 10.

één jaar geleden

Vreselijk. Super snel boos, krijsen, huilen.. ‘S avonds niet alleen willen slapen, dus neem m maar bij ons in bed en ga bij hem liggen totdat hij slaapt en leg hem daarna terug in zn eigen bedje.. pffff

één jaar geleden

Hier alweer een week iedere avond huilen en in de nacht krijsen. Straks toch ook ff dokter zijn oren laten checken maar ik vrees vooral voor een periode waar we weer doorheen moeten... 🥱😫

één jaar geleden

Niks gemerkt van Sprong 10.
Ook niks gemerkt van sprong 1 t/m 10 😂

één jaar geleden

Reactie op Zij1989

Hier alweer een week iedere avond huilen en in de nacht krijsen. Straks toc ...
Hier ook, echt drama.

één jaar geleden

Ik dacht dat we erdoor waren. Ze sliep ineens weer in haar eigen bedje (helaas niet doorgeslapen, maar wel in dr eigen bedje gebleven) en 1 nachtje wel doorslapen, maar nu: terug bij af. Niet willen slapen, niet uit haar kamer kunnen gaan… en dat terwijl de sprong precies vandaag afgelopen zou moeten zijn 😂

één jaar geleden

Hier overdag ook onrustiger met slapen, en snachts minimaal 1 a 2x wakker voor drinken 😅

één jaar geleden

Hier telkens drama einde avond, ik probeer nu een nieuwe routine in te bouwen als hij wakker wordt omdat de fles anders een gewoonte wordt (was hij met 3 maanden al vanaf en nu alweer bijna iedere avond ). Er ligt een fles water in zijn bed en na even huilen is hij toch weer gaan slapen. Vanmorgen was hij 4 30u al wakker dus ben benieuwd naar morgen!