1 Reacties

één jaar geleden

Hier (denk ik) een kleine dame die volop in sprong 10 zit. Haar flesjes melk wil ze plots niet meer drinken (misschien hoogstens nog een 30ml - 50 ml per keer). Ook algemeen eet ze nu wat minder terwijl ze altijd goed at. Onze dochter hoeft ook even niets meer te weten van haar papa. Van hem wil ze bijvoorbeeld helemaal geen flesjes meer en als ze mama ziet wil ze onmiddellijk uit de armen van papa. Ze huppelt de hele dag achter me aan en wanneer ze haar zin niet krijgt, begint ze heel hard te wenen. Tot voor kort sliep ze steeds mooi van 20u tot 8u door. Sinds enkele dagen wordt ze weer voor middernacht wakker. Gisteren werd ze bijvoorbeeld plots wakker en begon ze intens te huilen/krijsen. Meermaals proberen te troosten maar dit werkte gewoon niet. Opgenomen en enkele keren terug in bed proberen te leggen, maar telkens opnieuw begon ze te krijsen. Even meegenomen in ons bed. Daar viel ze uiteindelijk in slaap. Na een tijdje werd ze toch opnieuw wakker en gaf ze signalen om te brabbelen/spelen. Toen legde ik haar onmiddellijk terug in haar eigen bed en viel ze na even zeuren en (minder intens) wenen toch in slaap. Gelukkig sliep ze door tot we zelf weer moesten opstaan. Ik kan me best voorstellen als dit een hele nacht duurt dat dit je echt teistert... de kleintjes... ze zijn zo onvoorspelbaar. Gelukkig maakt hun schattige snoet veel goed. We moeten en komen er wel door! Veel moed nog!