28 Reacties

3 jaar geleden
Die sprongen moet je rekenen vanaf de uitgerekende datum 🤔 dus zou best kunnen!
Kan altijd eerder of later vlgns mij.. heb bij me oudste 2 nooit iets van sprongen gemerkt .. en bij deze ook nog niet echt 😅

3 jaar geleden
Ik merk ook voor het eerst iets van een sprongetje. Baby slaapt overdag echt heel moeizaam. En als het eindelijk lukt is ze heel snel weer wakker. A.s. zondag is ze precies 12 weken

3 jaar geleden
Wij hadden eindelijk wat ritme, ineens weg ritme en horrornachten... elke 2 uur huilen vannacht en veel buikkrampen. Ze wil wel bij mij slapen op de borst.

3 jaar geleden
Wij hadden eindelijk wat ritme, ineens weg ritme en horrornachten... elke 2 ...
Hier precies het zelfde ! Ons ritme is ook helemaal weg en waar ze normaal wel 4 uurtjes of snachts soms 9 uur er tussen liet komt ze nu ook om de 3 uur voor de fles..

3 jaar geleden
De sprongetjes leken hier ook niet echt te kloppen qua tijd. Maar ons meisje is vandaag precies 3 maanden en de laatste 3 nachten huilt ze ineens vaker/vaker wakker en meer honger. Hadden we net een ritme van 1 nachtvoeding (bv).. Heel vervelend, maar ik hoop inderdaad dat het een soort sprong is of zo en het weer goed gaat komen.

3 jaar geleden
Sprong 2 kwam hier iets later en duurde ruim twee weken en was erg pittig (amper willen drinken, verergering reflux, niet willen slapen, ook heel snel wakker en krijsen). Nu nog geen klein weekje mogen genieten van ons “oude zoontje” want sinds zondag zit hij alweer in sprong drie. Dit keer te vroeg 😅. Afgelopen nacht was helemaal een drama, amper geslapen 😬.

3 jaar geleden
Hahah herkenbaar. Drama nachten en overdag niet in bed willen. Dus ik lig hier weer veel vandaag denk ik 🙈. Hopelijk is de sprong snel voorbij 🙏🏼

3 jaar geleden
Hier ook.... Meer honger... Kan van lachen binnen 1sec naar zwaar overstuur gaan (vooral de avond) en komt ineens weer voor een nacht fles.. Ohja ook huileriger snachts😅 gisteren elk uur eruit om te troosten en speentje te geven.. Waar ze eerst heerlijk doorliep van 21 tot 6/7 pfff haha

3 jaar geleden
Hier ook. Zoontje komt ineens weer voor nachtvoeding en huilt veel vaker. Wil alleen maar bij ons zijn. Zodra hij in de box ligt en ik wegloop, begint hij te jammeren en aandacht te vragen. Slapen overdag doet hij in de ochtend veel en 's middags bijna niet

3 jaar geleden
Hahah herkenbaar. Drama nachten en overdag niet in bed willen. Dus ik lig h ...

Herkenbaar 🤣! Oh, jij ook sterkte 😬! Duimen dat de sprong snel voorbij is inderdaad 🤞!

3 jaar geleden
Mijn missie om hem tóch weer terug in bed te leggen voor een middagslaapje is mooi geslaagd! Maar ja, hij heeft de hele nacht bijna ook niet geslapen dus zal wel kapot zijn 😅.

3 jaar geleden
Reactie op LavS
Heeft jullie baby ook ineens weer veel last van reflux en daardoor onrustig ...
Ja! Hier ook weer meer last. Was tijdens sprong 2 ook zo!

3 jaar geleden
Ik gok zomaar dat we hier ook bij de 3e sprong aangekomen zijn…
Opeens drinkt onze dochter echt heel vreemd. Ze duwt de fles gefrustreerd weg en wil dan gewoon echt niet meer. Ze lijkt veel meer krampjes te hebben, is hangerig.
Alles geprobeerd, niks helpt. Tot ik me opeens bedacht dat ze maandag 12 weken is en het goed zou kunnen dat het een sprongetje is… 😫
Herkent iemand het minder drinken? Ik lees eigenlijk vaak dat ze juist meer honger hebben…