85 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Lysanne88

Dachten we beetje uit sprong 6 te raken, is het nu 2e avond op rij een fees ...
Hier ook nog steeds huilen en niet willen slapen enkele dagen na de donderwolk.

2 jaar geleden

Oké twee weken was het drama. Niet willen slapen, boos worden bij het verlaten van de kamer, slapend wegleggen is niet goed, zelfs bij ons in bed is drama en huilen. Boos op alles, ook ivm doorkomende tandjes. En ineens sliep hij weer van 20.30 tot 05.30 uur en ging hij braaf slapen na z’n bv in de avond! 😀

2 jaar geleden

Wij oon 2-3weken slechte slaper gehad met veel wakker en gillen s nachts. Wij konden hem wel telkens rustig houden met speentje. Hij doet nu ook geen moeite meer zijn speentje zelf te zoeken 🙄🤦🏼‍♀️. Maar sinds 2-3 dagen terug de nachten door en dit soms zelf tot 6u15-6u30. Dus het vroege uur van 5u lijkt ook even gedaan 🤞🏼🤞🏼

2 jaar geleden

Nu aan het einde van sprong 6! Wij mogen qua slaap niet klagen, ze slaapt nog steeds van ongeveer 19 tot 7. Maar op de momenten dat ze wakker is, is ze erg chagrijnig, moet ze vermaakt worden en houdt ze haar ‘normale wakkertijd’ echt niet vol. Overdag slaapt ze ook ineens 3 dutjes ipv 2 (komt nog neer op ruim 4 uur slaap overdag).

2 jaar geleden

Reactie op Lotttt-

Nu aan het einde van sprong 6! Wij mogen qua slaap niet klagen, ze slaapt n ...
Herkenbaar! Hier letterlijk hetzelfde. Nachten eigenlijk wel prima, maar toch een chagrijnig kind🤣 Zolang de nachten te doen zijn, troost ik me met die gedachte, maar het is soms wel pittig. Als ik een wandeling ofzo ga maken is hij wel aardig content (of eerder neutraal), maar soms begint hij zomaar even uit het niets te huilen 🤷🏼‍♀️