32 Reacties

één jaar geleden

Mijn zoontje zou over ruim 2 weken pas in sprong 9 komen maar hij heeft alle symptomen. Heel kieskeurig .. biedt ik hem iets aan is het die die die wilt hij precies het andere. Sommige dagen krijg ik er met avond eten echt niks in. Hij slaapt slechter smiddags en wilt de hele dag mama mama mama mama... nu twijfel ik.. sprong 9 of kiezen... voel nog niks maar op kdv dachten ze daar wel aan omdat hij ook dunne luiers had

één jaar geleden

Al meer mensen ervaring met sprong 9? Wij zitten er midden in maar nog niet bij de “donderwolk”… Iedere ochtend om 4:30/4:45 wakker… 😔 en we waren net zo blij dat hij na 14 maanden sliep tot half 7… Hopelijk is de sprong snel voorbij

één jaar geleden

Ja hier ook ervaring. Vanmorgen om 5.30 wakker en net om 13.30 met veel pijn en moeite in slaap gekregen. Al dagen slaapt ze minimaal. Veel huilen ook. En is ze ook ziek nu, dus ik vind het echt wel drama eigenlijk.

één jaar geleden

Geen idee, of ze in sprong 9 zit. 19sept was de uitgerekende datum. Maar sinds een week is ze hier om half 6 wakker als het niet eerder is. Hiervoor sliep ze tot ongeveer 7 a half 8

één jaar geleden

Vannacht van 2 tot 5 aan het spoken geweest!

één jaar geleden

Reactie op Zij1989

Vannacht van 2 tot 5 aan het spoken geweest!
Boh hier ongeveer hetzelfde, van 00.45u tot 4.15u. Pittig 🙄

één jaar geleden

Reactie op Izzy94

Boh hier ongeveer hetzelfde, van 00.45u tot 4.15u. Pittig 🙄
gedeelde smart... 😘

één jaar geleden

Ik denk dat we er in zitten. Hij klamt echt aan me vast als ik hem in bed leg in de avond. Wordt na 30/45 min wakker huilend en duurt paar minuten wat echt lang lijkt om hem stil te krijgen en hij weer in slaap valt

één jaar geleden

Hier soms ook de middag na 1 cyclus al wakker. De rest van de middag mega chagrijnig en last van de kiezen 😵‍💫 de ene dag is beter dan de ander maar nu midden in de donderwolk. Ook snachts weer vaker wakker en dan de speen willen maar in ene niet zelf pakken 🤷🏼‍♀️. Vandaag hele dag op nog geen drie kwartier slaap. Pfff was me een dagje wel 🤯😅

één jaar geleden

De sprong zou hier pas over 1 dag beginnen 'volgens het boekje'. We hebben nu echter al een dikke week drama in de avonden en/of nachten. Herkenbaar voor iemand? Constant huilend/jammerend wakker worden, in de avond of nacht ineens urenlang wakker en niets lijkt te helpen etc? De weken daarvoor waren de nachten ook al niet geweldig door doorkomende kiezen, dus we zijn inmiddels echt op met elke nacht maar een paar uurtjes slaap en de avonden ook niet meer om bij te komen...

één jaar geleden

Reactie op TMR26

Mijn zoontje zou over ruim 2 weken pas in sprong 9 komen maar hij heeft all ...
Dat is hier ook voor de moment zo.. mama mama mama. Wij zitten wel reeds al in sprong 9 maar nog niet de donderwolk. Slapen is dramalama.

één jaar geleden

Gelukkig is het een fase en groeien we er snel weer uit. Nog een paar dagen…

één jaar geleden

2 nachten goed gegaan en nu weer ellende vannacht..

één jaar geleden

Ik heb dus heel weinig last van sprong 9… hij slaapt nu dus alleen tot 08:00/08:30 ipv 07:00/07:30 🙈 overdag slaapjes gaan ook goed, minimaal een uur per keer. Gisteren zelfs uit beide slaapjes wakker gemaakt. Dat heb ik nog nooit hoeven doen! Ik ben benieuwd hoe hij deze sprong verder zal gaan. In gedrag vind ik hem wel veel drammeriger en aan het uittesten 😬

één jaar geleden

Reactie op Izzy94

Boh hier ongeveer hetzelfde, van 00.45u tot 4.15u. Pittig 🙄
Hier ook al weken 😭😭

één jaar geleden

Reactie op Kilaatje

Hier ook al weken 😭😭
Pff, sterkte. Hopelijk gaat het snel beter.

één jaar geleden

Ik heb het gevoel dat er geen zonnetje is geweest tussen sprong 8 en 9, waar hij nu volgens het boek in zit. Slapen is ineens weer drama, hij plakt als een sticker aan me vast, alleen maar huilen en aan m'n benen hangen, ook niet tevreden als hij wel bij me is. Zo vermoeiend!!

één jaar geleden

Hier merk ik ook vooral dat ze alles wat ik wil niet wil. Als ik haar jas wil aantrekken, rent ze weg. Schoenen idem dito. Ze wil niet naar bed, niet drinken, geen schone luier enz. Dan gaat ze huilen en overstrekken.

één jaar geleden

Hier gaat het best oke overdag, wel erg aan mama hangen. Slapen gaat ook goed, inslapen ook maar hij wordt telkens in de nacht wakker en huilt. We hebben van alles geprobeerd maar het duurt echt wel 2/3u voor we hem weer rustig/ in slaap hebben. Zolang we bij hem blijven is hij oké maar zodra we weglopen is het 1 dikke ellende!!!

één jaar geleden

Hier het idee nauwelijks rust te hebben gehad tussen sprong 8 en 9, maar madam zit er weer middenin. Heeft gewoon echt driftaanvallen als iets niet mag, ik lig soms stiekem in een deuk als ze zo doet. Kan mij niet herinneren dat mn zoontje dit toen zo erg had, alhoewel hij het nu (wordt over 2mnd 4 jaar) ook heeft. Dus het is momenteel super gezellig in ons huis en we zijn allemaam op ons best en ik ben super fit en uitgeslapen 🤣😖