32 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Mupke0606

Hier het idee nauwelijks rust te hebben gehad tussen sprong 8 en 9, maar ma ...
Haha ik heb dat ook, dan moet ik zo lachen in mijzelf bij die driftige aanvallen. Nephuilen doet het ook goed op mijn lachspieren 😂 Hij probeert nu ook meerdere tactieken; dus hij doet dan heeeel lief iets wat niet mag, of knuffelt me eerst en gaat dan stout zijn, of gewoon recht op zijn doel af terwijl ie me aankijkt 😂😂 Soms vermoeiend maar ook wel erg geestig allemaal die ontwikkelingen

één jaar geleden

Hier zijn de nachten af en aan vreselijk... geen peil op te trekken waarom hij de ene nacht wel doorslaapt en de andere niet.

één jaar geleden

Hier gaan de nachten goed. Overdag eigenlijk ook wel. Alleen eet meneer sinds 3 dagen geen avond eten meer. Krijg er niks in. Alleen z’n fles voordat hij gaat slapen. Soms wordt hij dan vroeg wakker (5:00) van de honger. En soms slaapt hij gewoon tot z’n normale tijd (06:00). Ik hoop wel dat hij ooit eens langer gaat slapen dan 06:00 🤪

één jaar geleden

Elke keer denk ik; zijn die sprongen nou echt een ding? En liggen die echt op schema? Volgens mij heb ik nergens last van... Vervolgens is het niet veel later raak. Al een paar nachten huilen in de nacht wat ze nooit deed. Troosten helpt soms niet. Overdag huilen of een pruillip opzetten als dr iets niet lukt. Soms slechter slapen overdag. En soms ook slecht eten.

één jaar geleden

Ohh wat vreselijk herkenbaar allemaal! Hier al 4 dagen (en dit wordt nacht 5) dat onze jonge dame helemaal niks wil! Niet eten, niet drinken, niet slapen, niet spelen. Als ze overdag eindelijk even ligt dan voor 30 min. Met alles wat we aanbieden draait ze haar hoofd weg en gaat ze krijsen! Speelgoed net zo of ze pakt het en gooide dit weg. Overigens wil ze absoluut niet bij mama zijn, alleen maar bij papa! (Bijna elke sprong🤣🙈) Afgelopen donderdag wel de 14 mnd vax. Gehad.

één jaar geleden

Hier ook een dreumes midden in sprong 9. Erg snel gefrustreerd/boos of barst ineens in een enorme huilbui, dat is wel echt sneu. Hij wilt daarnaast ook sinds de sprong helemaaaal niet op z'n aankleedkussen liggen. Echt mega overstuur en tegen spartelen (en ja, met zijn +10kg is het al een sterke beer). Vind dat ook echt enorm lastig, want ja.. poepluier bijvoorbeeld, moet toch verschoond worden. Ook probeer ik m iedere keer af te lijden. Soms met succes, maar soms ook helemaal niet. Ik heb ook gedacht aan zn oortjes (gezien hij nog steeds verkouden is..), maar in bed neerleggen wanneer hij moe is, geeft geen problemen. Meer moeders die hetzelfde ervaren met aankleedkussen en sprong 9? 😂🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Lysanne88

Hier ook een dreumes midden in sprong 9. Erg snel gefrustreerd/boos of bars ...
Onze zoon is 14.5 maand. We zijn de donderwolk voorbij. Maar ook hier sinds een dikke week en half echt een ramp om verschoond of aangekleed te worden. Steeds weg willen kruipen, krijsen/huilen 🥴

één jaar geleden

Reactie op ldhondt

Onze zoon is 14.5 maand. We zijn de donderwolk voorbij. Maar ook hier sinds ...
Jaa echt dat! Milan is vandaag 15 maanden. Ben benieuwd hoe lang dit nog duurt 🙈

één jaar geleden

Reactie op Lysanne88

Jaa echt dat! Milan is vandaag 15 maanden. Ben benieuwd hoe lang dit nog du ...
Oops, Milan is 14 maanden vandaag bedoel ik hahah

één jaar geleden

Ik durf voorzichtig te zeggen dat we er doorheen zijn. Hij is vrolijker, zelfstandiger en slaapt goed. Hij heeft het lopen nu echt onder de knie. En hij heeft dit weekend uitgeslapen tot 9 uur!!! 1 slaapje gedaan dus en dat ging goed.

één jaar geleden

Nou, dachten door sprong 9 te zijn waarbij we weinig merkten van moeite met slapen.. dat is sinds vandaag anders😅🤦🏼‍♀️ kort slapen overdag (een uurtje bijv.. jaa, is niet heel kort maar toch) en toen hij wakker werd direct huilen. Zowel 's ochtends als 's middags gebeurde dit. En gisteravond ook al met slapen in bedje, vaker huilend wakker... Arme man 😔. Hij is nu 14 maanden + 1 week.