11 Reacties

2 jaar geleden

Ons kleintje (22/9) loopt al een maandje langs meubels en als hij onze vingers vast kan houden. Wij hebben vanochtend een loopkarretje opgehaald in de hoop dat hij wat zelfstandiger kan lopen (we beginnen langzaamaan onze rug te voelen 😅) maar dat vindt hij mega spannend dus benieuwd wanneer hij ermee weg loopt!

2 jaar geleden

Hij is een keer geweest maar kwam nergens binnen. Iets met 18+... Heel flauw!

2 jaar geleden

Had onze dochter eerst ook. Begin juni trok ze zich net op maar haar heupen bewogen alle kanten op en een aantal weken daarna stond ze stabiel. Inmiddels loopt ze met gemak langs tafeltjes, trekt zich aan alles op, klimt in het radiator mandje van de katten (zie foto 😂), speelt kiekeboe in haar bedje door door haar knieën te gaan en dan weer rechtop staan etc etc…. Komt allemaal vanzelf! Ik denk dat wanneer ze vaak genoeg gaan staan, de stabiliteit en kracht wat ze nodig hebben vanzelf komt. Oefening baart kunst!

2 jaar geleden

Hier van 21/09 ging van het weekend ineens zich optrekken aan het badje en verder vrij weinig😅 wil wel lopen met ons maar is lui denk ik 🤭 laat hem lekker doen waar die zin in heeft! Kan nog lang genoeg lopen 😂

2 jaar geleden

ik kan geen filmpje plaatsen.. maar t mannetje scheurt achter zn loopkarretje/stofzuiger .. hij kan nog niet lopen maar wel los staan

2 jaar geleden

Dochter is bijna 11 maand maar kan sinds 2 weken langs tafeltjes, bank en achter loopwagen lopen. Ze trekt zich overal aan op en wandelt er dan langs. Ook aan twee handjes loopt ze mooi mee. Bij 1 handje laat ze zich snel op haar knietjes glijden.

2 jaar geleden

Hier 19/9 kan nu sinds een week los stappen door huis. Ongeveer 2-3 meter plop op haar billen.

2 jaar geleden

Mijn dochtertje is van 5 september, loopt langs alle meubels, achter haar loopwagentje en aan de hand. Staat ook steeds vaker zelfstandig los. En dan denk ik jaaaaaaa en dan gaat ze zitten 🙈

2 jaar geleden

Hier een baby van 10,5 maanden die al vlot met het loopkarretje kan wandelen. Ook aan de hand begint het steeds vlotter te gaan. Sinds gisteren duwt ze zich ook in haar eentje naar omhoog en blijft ze al enkele seconden mooi rechtstaan. Ze is dan ook zo fier op zichzelf😍 Te schattig om te zien😍

2 jaar geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Hij is een keer geweest maar kwam nergens binnen. Iets met 18+... Heel flau ...
Hahaha 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Mayy26

Mijn dochtertje is van 5 september, loopt langs alle meubels, achter haar l ...
Gister 2 stapjes gezet😍😍😍. Was zo trots