6 Reacties

één jaar geleden

Jeetje wat super vervelend!! Het zou mijn verhaal wel kunnen zijn. Alleen hier ben ik al vanaf begin november aan een stuk door ziek. Iedere 2 weken ben ik of m’n partner ziek. De kleine gaat daarentegen dan weer redelijk goed (nu een fikse oorontsteking). Maar huisarts zegt bij ons hetzelfde. Ik irriteer me mateloos en ben vrij radeloos inmiddels (m’n werkgever vast ook) maar heb oprecht geen idee meer hoe ik dit moet doorbreken. Als ik iets ontdek meld ik me direct bij je!! Want echt, dat is super naar! De kleine krijgt bij ons trouwens iedere dag pediaperm (probiotica), zink en sambucol.. voor hem werkt het kennelijk voldoende. Heel veel sterkte! Want je mama-hart breekt als het om je kindje gaat ♥️

één jaar geleden

Wat vervelend zeg! Heb je je dochter weleens een langere periode probiotica gegeven? Weerstand begint in de darmen wsl! Mijn dochter krijgt dit al sinds haar geboorte en is echt zelden ziek *even afkloppen* haha. Ze is 2x verkouden geweest een paar daagjes en heeft 1x corona gehad. Mijn dochter krijgt nu orthica orthiflor dino poeder.

één jaar geleden

Vorig jaar was mijn zoontje in maart ook aanhoudende ziek. Mijn kinderarts stelde voor om dit te geven. Vanaf dan geef ik elke ochtend 4 druppeltjes in zijn mond samen met zijn vitamine D. Na een 3 weken begonnen we al een verandering te zien en nu 6 maand later is hij bijna nooit meer ziek. En als hij ziek is is het 1 a 2 daagjes en dan is hij terug beter. Het kan geen kwaad voor de kleine mannetjes, dus baat het niet dan schaad het niet. Tip: best online bestellen. Daar is het goedkoper dan in apotheker

één jaar geleden

Dankjewel alvast voor de tips! Morgen ga ik deze ook met de huisarts bespreken, want die wil ik ook weer raadplegen.

één jaar geleden

Mocht je zoontje druk op de oren hebben of verkouden zijn. Matrasje wat omhoog brengen met een kussen er onder of een dekentje. Dat was het advies van de kno arts.. en echt, het helpt hier enorm maar hij heeft dan ook echt last van z’n oortjes (trommelvlies vaker gescheurd en nu buisjes gekregen). Hopelijk heeft de huisarts nog adviezen!

één jaar geleden

Oh meid, ik herken het verhaal helemaal! Hier ook nog eens 2x kort achter elkaar een antibioticakuur. Toen hij 6 weken was, had hij ook al een kuur van 10 dagen. Daarna ben ik probiotica gaan geven. In de zomer zijn we er mee gestopt. Daarna ook nonstop ziek, verkouden, kiezen en weet ik veel wat! Ik heb geen idee of het toeval is?! Maar ik heb besloten om deze week weer te beginnen met probiotica en dan zien we wel weer! Kan nooit geen kwaad denk ik....