6 Reacties

één jaar geleden

Hier exact hetzelfde. Maar ik neem haar niet in bed. Oppakken en troosten en ze valt weer in slaap. Ze wordt wel heel vroeg wakker en slaapt ongeveer 10 uur in de nacht. Ik vroeg me dus ook af is dit slaapregressie of heeft ze honger? Ik ga vanavond haar eerder in bed leggen en kijken hoe het gaat. Misschien dat ik voordat ik zelf ga slapen een klein flesje melk geef?

één jaar geleden

Misschien ffe knuffelen, beetje water geven en schone luier? Daarmee lukt t hier als dat gebeurd..

één jaar geleden

Hier was het altijd stipt 02.00u voor een fles melk. Paar weken geleden cold turkey gestopt met de fles en sindsdien slaapt ze door. Gaf een paar moeilijke nachten, maar uiteindelijk zeer de moeite waard. Misschien helpt het als jullie haar niet meer in bed nemen, als haar dat na een paar nachten duidelijk is zal ze het misschien niet meer proberen.

één jaar geleden

Rond de 18 maanden kunnen ze weer last krijgen van slaapregressie en daarbij kan verlatingsangst weer terugkomen, heb ik gelezen. Mijn zoontje heeft het tot nu toe 1x gehad dat hij ‘s nachts wakker werd en echt mij nodig leek te hebben. Misschien is dat ook bij jullie aan de hand?

één jaar geleden

Reactie op MeerieVonk

Hier was het altijd stipt 02.00u voor een fles melk. Paar weken geleden col ...
Ik ben heeeel benieuwd hoe je dit voor elkaar gekregen hebt. Wij hebben dit “probleem namelijk ook. Als ze om 22:00 geen fles krijgt is het tussen 00-02 huilen. En als ze die wel krijgt gemiddeld genomen rond half 6. Ik ben zelf alleen maar ziek deze winter. Weet zeker dat het deels hier door komt. Ik wil er zoooooooo graag vanaf. Heb het huilen genegeerd . Soms erheen over de bol aaien. Ik was 2uur verder en ze vertikte het om te slapen

één jaar geleden

Reactie op hjans96

Ik ben heeeel benieuwd hoe je dit voor elkaar gekregen hebt. Wij hebben dit ...
In een weekend hebben we haar overdag zelf de fles in de container laten gooien met daarbij het verhaal: je bent nu een grote meid en hebt de fles niet meer nodig. Die avond kreeg ze voor het eerst geen flesje voor het slapengaan, maar hebben we een boekje geïntroduceerd. Daar was ze het natuurlijk helemaal niet mee eens, dat was echt een paar avonden doorbijten. En als ze ‘s nachts wakker werd vertelden we haar weer dat de fles weg is, dat ze een grote meid is en dat ze wel een slokje water mag hebben als ze dorst heeft. Steeds water uit een glas aangeboden, was ze op een gegeven moment zo klaar mee dat ze maar door ging slapen. 😂 Na een paar dagen zat het ritme er al helemaal in en zei ze voor het naar bed gaan al ‘boek!’. Kan me niet eens meer voorstellen hoe het voor die tijd ging haha. Volhouden is wel echt key…