13 Reacties
2 jaar geleden
Ik ben met 6.5 maand gestopt (omdat ik heel ziek werd). Toeval of niet, maar 1 week later sliep mijn dochter door van 23-7/8. Met BV kwam ze gemiddeld nog 1x per nacht.
2 jaar geleden
Mijn zoontje slaapt nu sinds 6 maanden (nu bijna 7 maanden) ineens van 19.30 - 20.30 uur tot ergens tussen 5 en 7 uur ‘s ochtends op bv op vraag, flesjes afgekolfde melk als ik er niet op en af en toe vaste voeding, maar nog niet veel vaste voeding. Ik twijfelde ook heel lang, maar ineens van onze kamer in de wieg naar een eigen kamer in een ledikant heeft ie de slaapsmaak te pakken. Het duurde even, voor die tijd sliep hij soms 3-4 uur en bij uitzondering een uur of 6-7. Had het ook niet verwacht, maar het kan dus wel!
2 jaar geleden
Hii, geen ervaring maar ik ben ook zoekende. Geef nog bv op verzoek en vind het weer erg vermoeiend.. Dochter drinkt om de 4u maar ze wordt snachts zooo vaak wakker de laatste tijd 😔 ook valt ze minder goed zelf in slaap. Heel vermoeiend icm met werk, vannacht 6x opgestaan geloof ik.
Ik ben niet van plan over te stappen op kv, mijn partner kan het snachts helaas niet overnemen en moet ik t dus toch doen 😙
2 jaar geleden
Nou opeens heeft meneer van 18:30 tot 05:15 geslapen! En op bv. Niet te volgen die kleintjes! Maar ik ben heerlijk uitgerust!
2 jaar geleden
Hoi hoi,
Ik ben de borstvoeding aan het afbouwen (helaas) omdat Marijn continue bleef reageren (spugen, krampjes, onrustige huis, moeilijke stoelgang) op sporen van in iedergeval ei en pinda in mijn borstvoeding. Mogelijk nog andere voeding, maar hier zijn we niet achter gekomen en deze situatie bracht mij heel veel stress en machteloosheid.
Ik geef nu alleen nog om 07 uur borstvoeding en om 11-15-18:30 flesvoeding en Marijn is onrustiger ‘s nachts dan voorheen. Dus bij ons klopt de theorie niet 😅, want ik denk dat het mamma honger is.
2 jaar geleden
Reactie op Pien2405
Hoi hoi,
Ik ben de borstvoeding aan het afbouwen (helaas) omdat Marijn con ...
Daarnaast zijn de gebroken nachten waarbij ik borstvoeding gaf 10x beter vol te houden dan deze nachten, zo’n groot voordeel van de hormonen die vrij komen bij het geven van borstvoeding! Borstvoeding is zo magisch ✨