6 Reacties

2 jaar geleden

In etappes stoppen. Bij onze oudste zijn we na 1 jaar alleen nog maar speen gaan geven met slapen. Toen werd het ook de slaapspeen genoemd. Speen bleef in bed na slapen. Hij is nu 2,5 en pakt hem eigenlijk nauwelijks meer. Alleen als hij s nachts wakker wordt van een droom. Willen hem straks met sinterklaas mee gaan geven zodat het echt klaar is.

2 jaar geleden

Wij zijn rond 11 maanden gestopt. Het ging verbazingwekkend goed! Ik was bang voor slapeloze nachten, maar dit is niet gebeurd. We zijn begonnen om overdag geen speen meer in bed te geven. Het duurde toen wel iets langer voordat hij in slaap viel, maar geen grote paniek of iets dergelijks. Toen hebben we meteen doorgepakt met de nachten en ook de kinderopvang geïnformeerd

2 jaar geleden

Wij zijn bij 10 maanden gestopt. Ze had overdag al geen speen in alleen bij de slaapjes. Ik heb haar speen ingeruild voor een knuffel en dat ging eigenlijk meteen goed. Haar knuffel ligt nu vaak in haar armpjes😇

één jaar geleden

Avalyn heeft hem altijd alleen maar in bed nodig gehad. Dus standaard ligt hij daar. Wij doen hem niet in haar mond maar zien dat zij hem vaak zelf pakt om in te slapen. Als zij slaapt heeft ze hem uit. Vinden wij voorlopig nog geen probleem😅

één jaar geleden

Pfoe ja die speen wil ik ook wel vanaf! Ze heeft dondersgoed door dat als ze dr speen op de grond gooit ik naar haar toe kom om dr speentje weer te geven😬 boefje haha

één jaar geleden

Is het gelukt met afbouwen en hoe hebben jullie dit aangepakt 🥰