5 Reacties

4 jaar geleden

Hier o.a. ontroostbaar krijsen na elke voeding, niet slapen, verstopte neus, spugen Mijn zoontje had ook verborgen reflux en daar had hij ook klachten van, veel hikken, kokhalzen, niet plat kunnen liggen, tong uitsteken.

4 jaar geleden

Wij hebben een zoontje met zware koemelkeiwitallergie. Hij stond volledig onder de uitslag en eczeem. Weiger om te eten, at alleen het hoog nodige, heel veel teruggeven (heeft ook wel reflux) ook veel last van krampen, diarree 6-8 overvolle stoelgangspampers per dag. Opgezwollen ogen. Heb een foto bijgedaan van de uitslag!

4 jaar geleden

Ook niet bijkomen in gewicht zelfs afvallen op den duur, niet willen slapen, niet plat kunnen liggen. Heel onrustig continu. Tijdens het drinken ook echt pijnklachten laten zien in zijn gezicht maar ook fles uitduwen met zn tong, overstrekken. Hoesten na de voeding!

4 jaar geleden

- Ontroostbaar huilen voor uren - Uitslag - Veel drinken om geen pijn te hebben - Slecht slapen - Scheetjes en verschillende ontlasting

4 jaar geleden

Veel huilen Uitslag Steeds meer willen drinken 'Ontstoken' oogjes Slecht kunnen slapen overdag en niet plat liggen Overstrekken Hoesten en vol zitten, constant een 'roggeltje' Onrustig met zijn armpjes en beentjes Bij ons heeft het CB dit ook niet herkent en niet mee geholpen ondanks dat ik alle symptomen heb verteld en de uitslag konden ze zien maar dat hoorde erbij 馃檮 en was gewoon baby acne zeiden ze, trok wel weer weg. En dat hij zoveel wou drinken was niet goed en moest ik maar voeding voor hongerige baby's proberen, toen was het helemaal mis en gelijk weer terug naar zijn 'oude' voeding. Mijn gevoel zei dat er wat anders was en van de huisarts heb ik een verwijzing gekregen van de kinderarts en die zag het gelijk, koemelk allergie! Nu andere voeding en hij is veel rustiger. Misschien dat je beter contact kan opnemen met je huisarts...