6 Reacties

één jaar geleden

Nee hoor! Ik ben zwanger geraakt van icsi. Had ook geen symptomen! Wij hebben er dan wel 4 jaar over gedaan. Ons laatste 2 embryo's zijn terug geplaatst. En eigenlijk gingen we er vanuit dat het niet meer zou gebeuren. Ik kwam er achter omdat ik wou stoppen met de medicijnen en dat kon toen niet doordat ik zwanger was. Hele zwangerschap doorlopen met geen klachten. Dus probeer een beetje te genieten! Het is heel lastig.

één jaar geleden

Wat leuk dat je terug zwanger bent. Iedereen ervaart symptomen anders. Voor Sommige is het heel duidelijk, bij andere merken ze er bijna niets van in die eerste weken. De enige tip die ik kan meegeven is om je te ontspannen en het te laten komen. Geef jezelf niet teveel stress. En focus je er niet te veel op. Als alles goed komt dan komen de symptomen er wel snel aan. Maar geniet er vooral van.

één jaar geleden

Reactie op Septbaby21

Nee hoor! Ik ben zwanger geraakt van icsi. Had ook geen symptomen! Wij hebb ...
Ja, het is een zwaar traject. Wat leuk om te horen dat jullie zwanger zijn geworden via het zelfde traject. Het is zeker moeilijk om te genieten. Maar bedankt voor de reactie! Hier heb ik zeker wel iets aan en stelt me een beetje gerust.

één jaar geleden

Reactie op Kathleen en casper

Wat leuk dat je terug zwanger bent. Iedereen ervaart symptomen anders. Voor ...
Oké top dankjewel voor de reactie! 😊

één jaar geleden

Reactie op Kathleen en casper

Wat leuk dat je terug zwanger bent. Iedereen ervaart symptomen anders. Voor ...
Dankjewel voor de reactie! ☺️ Ik zal er van proberen te genieten, dat is soms moeilijk. Maar de reacties dat niet iedereen last heeft van symptomen stelt me wel een beetje gerust.

één jaar geleden

Je angsten dat het weer misgaat komen zeker ergens vandaan. Heel begrijpelijk en logisch dat je je er zo op focust en argwaan hebt of dit wel symptomen zijn. Het is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan om het rustig af te wachten. Het lijken mij prima passende symptomen die je noemt. Ik kan me herinneren dat ik aan het begin van mijn zwangerschap ook amper symptomen had, en 'af ging wachten' wanneer ik ze dan wel kreeg. De dingen die je noemt had ik geloof ik ook wel. Verder dacht ik, nou als dit zo blijft wordt dit een eitje. Totdat de misselijkheid ineens begon. Cliché maar waar, het is bij iedereen anders. Sterkte en veel geluk! 🍀