5 Reacties

één maand geleden

O Wauw, interessant. Wij moeten iedere 6 maanden komen maar zelf hoeven we maar 1x per jaar omdat we zelf een heel goed gebit hebben. Misschien kijkt de tandarts daar ook naar? Geen idee hoor.. Ik vind 1x per 3 maanden wel vrij veel maar gelukkig valt het volledig in de verzekering dus zou me daar dan zelf ook niet veel zorgen om maken denk ik als dat bij ons zou zijn voorgesteld (was wel wat anders als je alles zelf moet betalen 4x per jaar 😬).

één maand geleden

Onze dochter is 3. We gingen vorige week naar de tandarts en volgende afspraak is gewoon binnen 1 jaar...

één maand geleden

Wij zijn voor het eerst met 2,5 jaar naar de tandarts gegaan en gaan over een maand weer (met 3 jaar)! Ik vind iedere 3 maanden ook vaak, maar aan de andere kant ook fijn dat er geregeld naar het gebit van je kind wordt gekeken.

één maand geleden

Wij hebben nu een afspraak na 6 maanden gewoon weer. Onze dochter gaat met ons mee. Eerste keer was wat spannend. Ben benieuwd hoe ze het nu gaat vinden. 😊 Vind elke 3 maanden zelf wel een beetje veel maar misschien ook wel goed. 🤷🏽‍♀️

18 dagen geleden

Wij zijn laatste voor de 2de keer geweest. Er zat een half jaar tussen deze afspraken. Over een half jaar hebben we weer een afspraak