5 Reacties

één jaar geleden

Lijkt me heel gek maar zeker niet onmogelijk. Als ik bij m’n dochter in haar mondje wil kijken, geef ik haar de “kieteldood”, heel der mond gaat dan wijd open van het lachen. Of zelf je mond open doen en aaaaaaaa roepen, misschien gaat ze je na doen.

één jaar geleden

Ik doe staan en mijn dochter dan onderste boven hangen met een spelletje. Ze moet dan heel erg lachen en dan kan ik in haar mond kijken

één jaar geleden

Ik zag dit vandaag dus ook ineens bij mijn dochtertje. Het is een zelfde soort wit puntje als van dr andere tanden. Maar dan zitten ze een soort van achter dr andere witte puntjes van de tanden die aan de voorkant doorkomen. Vind het vreemd, misschien dat het een kies is dat je de puntjes voor en achter ziet zegmaar? Heb jij er al een verklaring voor gevonden?

één jaar geleden

Reactie op Pippa_

Ik zag dit vandaag dus ook ineens bij mijn dochtertje. Het is een zelfde so ...
Ik denk dat het bij onze dochter niks was. Ik zie nog steeds wat wits achter haar voortanden maar dat hoort denk ik bij die tanden. Een gedeelte van de tand wat je ziet zitten onder haar tandvlees. Als je snapt wat ik bedoel haha

één jaar geleden

Reactie op September2109

Ik denk dat het bij onze dochter niks was. Ik zie nog steeds wat wits achte ...
Haha ik snap je want dat is ook wat ik denk. Kan vast niet anders. Mysterie van de witte puntjes hopelijk opgelost 😅🤣