19 Reacties

één jaar geleden

Bij ons heeft het geholpen dat hij zelf tanden mocht poetsen (beetje bijten op de borstel). Inmiddels spelen er er een beetje mee en maken we een soort bromgeluidje en poetsen we samen de tanden 🦷

één jaar geleden

Wij zetten en tandenpoetsfilmpje aan op youtube. Enige wat werkt

één jaar geleden

Hier ook een tandenpoetsliedje op youtube. Ik wissel een paar verschillende af zodat het interessant blijft. Ik geef haar vaak ook een speeltje of doosje om mee te frummelen terwijl we poetsen, dan gaat ze niet steeds de tandenborstel afpakken. En ze mag ook even zelf poetsen. Tegenwoordig gaat het zo heel goed maar zonder filmpje wordt het drama.

één jaar geleden

Elektrische tandenborstel is bij ons echt een uitvinding 😂 op de laagste stand met de zachtste borstel.

één jaar geleden

Hier mogen ze zelf even poetsen en dan wij. Zelf met een "oude" tandenborstel zonder tandpasta en wij met de goede met tandpasta erna. Daarbij zeggen we bijvoorbeel; oh ik zie nog een beetje aardappel, of oooo jij hebt een ijsje gegeten, nog goed wegpoetsen maar. Mijn dochter van bijna 3,5 zegt nu zelf; mama hier zit nog een beetje broccoli dat moet nog weg. Of jij kan niet meer zien dat ik banaan heb gegeten want dat is al weg.

één jaar geleden

Elektrische tandenborstel inderdaad. Hier is ze nu dol op tandenpoetsen. Wat voorheen een drama was. Ik heb deze ben er tevreden mee.

één jaar geleden

Hier doet de Luvion elektrische tandenborstel het heel goed. Sinds aanschaf geen drama meer met tanden poetsen

één jaar geleden

Hier was de elektrische tandenborstel ook een uitkomst 😌

één jaar geleden

Bij ons wil mn zoon de tandpasta van de borstel afzuigen, maar tanden poetsen, nee dat mag niet. Echt een drama ook bij ons momenteel.

één jaar geleden

Hier ook drama sinds een paar dagen, we moeten het met 2 doen om hem in bedwang te houden... We hebben gisteren ontdekt dat er nog een tandje aan het uitkomen is, misschien daarom. Ervoor ging het goed door of een liedje te zingen of luidop af te tellen.

één jaar geleden

Reactie op September21Baby

Elektrische tandenborstel inderdaad. Hier is ze nu dol op tandenpoetsen. Wa ...
Oh super! Bedankt voor de tip

één jaar geleden

Hier werkt het om hem voor de spiegel te zetten. Als hij ziet wat we doen vind hij het prima

één jaar geleden

Hier idd ook de elektrische tandenborstel. En mijn zoon mag eerst 'mijn tanden poetsen' en dan ik die van hem. Als hij het beu is poetst hij weer even de mijne en mag ik weer even bij hem.

één jaar geleden

Sinds kort gaat het hier ineens goed. We poetsen altijd eerst haar nijnie (knuffelkonijn) om haar te lokken. Het was daarna standaard drama (ook met spiegel etc.), waarbij ze gelukkig met open mond krijste zodat we wel konden poetsen. Tot vorige week, waarbij ineens werkte om te vertellen welke tanden aan de beurt zijn: eerst je kiesjes, jaa die zijn schoon (applaus optioneel 🤣). Nu gaan we de boventandjes poetsen enz. Tot alle tanden schoon zijn. Na afloop mag ze ook zelf altijd nog even poetsen met een tweede borsteltje (lees leegzuigen) en legt ze de tandenborstels samen met nijnie weg.

één jaar geleden

Hier was het tot gister ook altijd drama! Huilen krijsen slaan schoppen en soms bijten! Nu zijn we gister begonnen met de voorbereidingen voor de verbouwing van de badkamer en moeten beneden haar tanden poetsen en nu.... 0 problemen! Hoe? Geen idee ik doe precies t zelfde ga op de grond zitten en ze komt op schoot zitten... Maar doet dit keer der mond wagenwijd open zodat ik die 6 tanden heel goed kan poetsen! Kinderen🤷🏻‍♀️ ik snap ze niet

één jaar geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Hier was het tot gister ook altijd drama! Huilen krijsen slaan schoppen en ...
Nieuwe plek, andere associatie is toch altijd anders

één jaar geleden

Reactie op ROF

Nieuwe plek, andere associatie is toch altijd anders
Zo blijkt haha. Naja ben benieuwd hoe lang t duurt😂

één jaar geleden

Wij hebben 2 borstels. 1 voor haar 1 houden wij vast. En vooral benoemen wat voor eten we allemaal op haar tandjes zien zitten wat we eraf moeten poetsen. Dat helpt ook enorm.