279 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op nmn

Ik heb Dentinox in de Duitse versie besteld via bol.com
Welke is dat🙈

2 jaar geleden

Mijn zoontje is al sinds zaterdag erg hangerig. Jammert steeds. Dus ik ben benieuwddd

2 jaar geleden

Ik probeer af en toe (ik vergeet het echt nog vaak) te poetsen met zo'n vingertandenborstel. Ik doe dit eigenlijk nog zonder tandpasta. Gebruikt iemand al echt tandpasta? En zoja, dewelke?

2 jaar geleden

Reactie op Tona

Ik probeer af en toe (ik vergeet het echt nog vaak) te poetsen met zo'n vin ...
Ja, ik heb elmex peutertandpasta voor 0-5 jr (gratis uit zo'n zwangerschapsbox), deze gebruik ik. Het advies is om tot 1-jarihe leeftijd 1x per dag tanden te poetsen zodra het eerste tandje zichtbaar is. Ook met tandpasta neem ik aan, zodat je het glazuur kunt beschermen. Stel je geeft puur borstvoeding is het nog niet perse noodzakelijk vanwege de antibacteriële werking, maar wanneer je hapjes geeft, is dit wel belangrijk.

2 jaar geleden

Reactie op Tona

Hier ook elmex peuter tandpasta. Wij doen het nu iedere avond met het ritueel naar bed brengen. Luier verschonen, pyjama aan, tandje poetsen, boekje lezen en dan slapen. Ze begint al te lachen en haar mond open te doen als ze de tandenborstel ziet 🙂

2 jaar geleden

Reactie op Tona

Met tandpasta ja, geen idee welke, in iedergeval peutertandpasta 😁

2 jaar geleden

Reactie op mommyx1509

Zoontje van bijna 7 maanden nog geen een tandje 😩
Same 😅🤣 we zijn al onderweg naar de 8 maand over 20 dagen dus ben heel benieuwd

2 jaar geleden

Reactie op Kaaj1256

Same 😅🤣 we zijn al onderweg naar de 8 maand over 20 dagen dus ben heel be ...
Ze komen er vast wel een keertje uit haha 😩🤪

2 jaar geleden

Hier van 22 sept en haar tandje is al een stukje door, ze heeft er eigenlijk bijna tot geen last van gehad

2 jaar geleden

Dochter van 21 september, eerste ondertandje is door sinds 28 maart.

2 jaar geleden

Reactie op mommyx1509

Zoontje van bijna 7 maanden nog geen een tandje 😩
Hier ook nog niet!

2 jaar geleden

Reactie op Kaaj1256

Same 😅🤣 we zijn al onderweg naar de 8 maand over 20 dagen dus ben heel be ...
Mijn metekindje was 14 maanden! De andere 2 nichtje rond de 10 maanden. Mijn broers en ik waren ook 11 maanden. Ons zoontje van bijna 7 maanden ook nog niks te zien, maar het zit dus duidelijk in de familie 🙂

2 jaar geleden

Dochter geboren op 14-09-2021. Bij 5 maanden 1e tandje gevoeld en 2e tandje bij net 6 maanden gevoeld. Nu allebij duidelijk zichtbaar. Bijna geen last van gehad gelukkig! (Even afkloppen) hopelijk blijft dat.

2 jaar geleden

Mijn zoontje van 6 maanden heeft twee ondertandjes, een doorkomend hoektandje, boven een snijtand rechts en twee voortanden die bijna door zijn. Het is niet zo leuk, want hij heeft zo’n last en is helemaal zichzelf niet meer. Normaal heel vrolijk maar nu moet ik hem continu bij me houden zodat hij soort van blij blijft.,

2 jaar geleden

Onze dochter van 28 augustus heeft ook nog geen tandjes, wel al 2 maanden aan het sabbelen. Voor de rest niks.

2 jaar geleden

Zoon van 17 september. Boven en beneden centrale snijtanden door. Nu beginnen alle 4 latere snijtanden te komen tegelijkertijd dus echt een hel😅

2 jaar geleden

Reactie op klaudjeX

Zoon van 17 september. Boven en beneden centrale snijtanden door. Nu beginn ...
Laterale**

2 jaar geleden

Reactie op tessalaurentia

Onze dochter van 28 augustus heeft ook nog geen tandjes, wel al 2 maanden a ...
Mijn dochter van 29 aug ook nog steeds niets😉

2 jaar geleden

Waar is mijn baby baby 😭 6 tanden totaal en 6 en halve maand…..

2 jaar geleden

Hier pas 1 echt door sinds vorige week. 2e lijkt er nu een beetje door te komen. De kleine man is inmiddels 7 maanden. Hij heeft er zeker last van, maar niet zo erg dat ik er iets anders dan een bijtring tegen geef.