49 Reacties
2 jaar geleden
Ik volg. Heb nu wel al de namen van mijn jongens maar zou graag een arm vol willen. Een wolf of tijger met haar welpjes, geboortebloemen een familie arm♡
2 jaar geleden
voor mijn oudste zoontje heb ik deze panda. we hebben deze ook in zijn kamer boven zijn bed hangen.
voor mijn jongste zoon weet ik nog niet wat ik laat zetten maar ik ben er hard over aan het nadenken 🥰
2 jaar geleden
Van de oudste, bootje komt van zijn geboorte kaartje , jongste weet ik ondertussen wat ik wil moet alleen afspraak maken haha
2 jaar geleden
Ik heb het geboortekaartje van mijn dochter ontworpen. Er staan een kolibri en klaproos (haar geboortebloem) op. Ik heb mijn tattooartiest gevraagd deze te gebruiken als inspiratie voor de aanvulling op mijn tattoo (bovenste gedeelte.) Heel blij mee, ben benieuwd hoe het er met kleur op mijn arm uit komt te zien. 💗
2 jaar geleden
Haar handje afgedrukt toen ze 6 weken was en dat ze 12 weken was, laten tatoeëren. Beste keuze ever❤️
2 jaar geleden
Ik heb deze laten zetten gisteren, uiltje is van zijn geboorte kaartje
2 jaar geleden
Nog niet, maar wil graag zo iets in de aard met een vosje en dan een egeltje.
Omdat dat de geboorte diertjes waren van men kindjes. Eleonora had een egeltje en Odin een vosje.
2 jaar geleden
Reactie op Stephke-24
Nog niet, maar wil graag zo iets in de aard met een vosje en dan een egeltj ...
Wauw dat vind ik mooi zeg! Waar wil je het laten zetten?
Leuke namen 🥰
Ik ben nog aan het oriënteren. Mijn zoontje heet Flint dus iets met vuursteen of een 'spark'. Wij zeggen altijd 'our little spark of life'. Maar zo met dieren vind ik ook heel mooi. Misschien iets met onze hond Fenris 🤔 keuzes keuzes 🙈
2 jaar geleden
Reactie op Stephke-24
Nog niet, maar wil graag zo iets in de aard met een vosje en dan een egeltj ...
Mag ik vragen hoe je er achter bent gekomen wat de geboorte diertjes van je kinderen zijn? ☺️