49 Reacties

2 jaar geleden

Zwitsalpoppetje voor onze Dex

2 jaar geleden

Ik volg. Heb nu wel al de namen van mijn jongens maar zou graag een arm vol willen. Een wolf of tijger met haar welpjes, geboortebloemen een familie arm♡

2 jaar geleden

Een simpele hier 🙄

2 jaar geleden

Ik ga Ruby haar naam laten tatoeëren, met een roze strik erbij met een robijn in het midden 😊 Maar nu ik die geboortebloemen zie, komt die er ook misschien nog wel bij. Zij zal dan alleen een andere krijgen, want ze is uiteindelijk 1 oktober geboren 💕

2 jaar geleden

voor mijn oudste zoontje heb ik deze panda. we hebben deze ook in zijn kamer boven zijn bed hangen. voor mijn jongste zoon weet ik nog niet wat ik laat zetten maar ik ben er hard over aan het nadenken 🥰

2 jaar geleden

Leuk topic!! Ik heb deze laten zetten, met zijn hartslag van de echo waarbij we het geslacht hoorden 💙

2 jaar geleden

Ik ga voor deze. Maar dan ipv de hartjes de geboortebloemen (dus van maart en augustus) en dan de namen Julia & Jens. Heb 21 april de afspraak staan 🥰

2 jaar geleden

Van de oudste, bootje komt van zijn geboorte kaartje , jongste weet ik ondertussen wat ik wil moet alleen afspraak maken haha

2 jaar geleden

Ik heb het geboortekaartje van mijn dochter ontworpen. Er staan een kolibri en klaproos (haar geboortebloem) op. Ik heb mijn tattooartiest gevraagd deze te gebruiken als inspiratie voor de aanvulling op mijn tattoo (bovenste gedeelte.) Heel blij mee, ben benieuwd hoe het er met kleur op mijn arm uit komt te zien. 💗

2 jaar geleden

Reactie op MHJ

Ik ga voor deze. Maar dan ipv de hartjes de geboortebloemen (dus van maart ...
Wat een mooie naam! Ons zoontje heet ook Jens 🥰 nog steeds zo blij mee

2 jaar geleden

Reactie op Mi93

Wat een mooie naam! Ons zoontje heet ook Jens 🥰 nog steeds zo blij mee
Wij ook nog steeds 😍

2 jaar geleden

Reactie op mandy220921

Een simpele hier 🙄
Heel mooi, ik wil ook zoiets laten zetten voor mijn zoontje. Ik zou het hartje dan graag in het rood hebben.

2 jaar geleden

Haar handje afgedrukt toen ze 6 weken was en dat ze 12 weken was, laten tatoeëren. Beste keuze ever❤️

2 jaar geleden

Hier heeft papa ook een tattoo van onze zoon laten zetten! 💙

2 jaar geleden

Zeker ik zelf de hartslag van ons meisje en papa een leeuw met een welpje

2 jaar geleden

Reactie op Lieke24-7

Zeker ik zelf de hartslag van ons meisje en papa een leeuw met een welpje
Dus allebei iets

2 jaar geleden

Ik heb deze laten zetten gisteren, uiltje is van zijn geboorte kaartje

2 jaar geleden

Nog niet, maar wil graag zo iets in de aard met een vosje en dan een egeltje. Omdat dat de geboorte diertjes waren van men kindjes. Eleonora had een egeltje en Odin een vosje.

2 jaar geleden

Reactie op Stephke-24

Nog niet, maar wil graag zo iets in de aard met een vosje en dan een egeltj ...
Wauw dat vind ik mooi zeg! Waar wil je het laten zetten? Leuke namen 🥰 Ik ben nog aan het oriënteren. Mijn zoontje heet Flint dus iets met vuursteen of een 'spark'. Wij zeggen altijd 'our little spark of life'. Maar zo met dieren vind ik ook heel mooi. Misschien iets met onze hond Fenris 🤔 keuzes keuzes 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Stephke-24

Nog niet, maar wil graag zo iets in de aard met een vosje en dan een egeltj ...
Mag ik vragen hoe je er achter bent gekomen wat de geboorte diertjes van je kinderen zijn? ☺️