10 Reacties

één jaar geleden

Lukt het niet om hem eerder naar bed te doen? Mijn dochter slaapt echt al heel lang nog maar 1 keer per dag. Alleen de laatste maanden sliep ze onwijs slecht snachts en werden haar dutjes steeds korter. We hebben toen besloten haar rond 11.30/12.00 naar bed te doen en toen ging ze weer langer slapen.

één jaar geleden

Reactie op lrbntm

Lukt het niet om hem eerder naar bed te doen? Mijn dochter slaapt echt al h ...
In opvang leggen ze hem om 12 uur in bed maar slaapt hij ook maar een uur en ook krijsen hele tijd

één jaar geleden

Misschien is het een sprong? Als het op de opvang is lijkt me het niks wat in de kamer mis zou kunnen zijn. Ik heb dit ook even gehad mijn dochter was niet helemaal fit dus ze kon haar slaap na 1 uur niet doorpakken. Wel als ik haar in de slaapkamer op schoot nam dan viel ze nog even in slaap Misschien is dat een tijdelijke oplossing en heeft hij ergens last van?

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Misschien is het een sprong? Als het op de opvang is lijkt me het niks wat ...
Schoot zou thuis wel misschien een oplossing thuis ga het morgen proberen, geen idee of hij ergens last van heeft. Lijkt voor de rest vrolijk sochtends en op de latere avond

één jaar geleden

en als je eens later probeert? De wakkertijd lijkt me vrij kort als hij pas 8.30u wakker wordt. Hoeveel slaapt hij in totaal? Zoon is meestal 7u wakker en gaat dan toch echt pas om 12.30/13.00u, alleen een klein powernapje van 10 min als we toevallig smorgen in de auto zitten

één jaar geleden

Heeft ie dan toch niet (tijdelijk) twee slaapjes nodig? Ze ontwikkelen zo hard dat dat natuurlijk ook veel energie kost. Of dat hij na dat uur direct weer in slaap wordt gewiegd o.i.d.?

één jaar geleden

Reactie op Zij1989

en als je eens later probeert? De wakkertijd lijkt me vrij kort als hij pas ...
Oeps typefout bedoel 7u30

één jaar geleden

Reactie op Linnnepin

Heeft ie dan toch niet (tijdelijk) twee slaapjes nodig? Ze ontwikkelen zo h ...
Bij 2 slaapjes, slaapt hij smorgens heel veel en smiddags niets

één jaar geleden

Reactie op Elkedx

Bij 2 slaapjes, slaapt hij smorgens heel veel en smiddags niets
maar maak je hem dan nooit wakker smorgens?

één jaar geleden

Reactie op Zij1989

maar maak je hem dan nooit wakker smorgens?
Jawel hoor, maar ongeacht hij sochtends een half uur slaapt, wil hij smiddags niet meer slapen