16 Reacties
4 jaar geleden
Het is vandaag ook wel super koud. Net 3 minuten buiten met de kinderwagen, en m'n zoontje begon te huilen tot we thuis waren. Thuis in de warmte was het weer goed.
4 jaar geleden
Had hij ook een mutsje op? Via het hoofdje verliezen ze de meeste warmte. Daarnaast in de draagzak over je jas zou ik ook iets van beenwarmers adviseren. Of een dikker (bv wol of fleece) broekje over het pakje heen.
Als je veel wil gaan dragen is een draagjas aan te raden. Dan kunnen ze gewoon in hun eigen kleding aan en een mutsje op en blijven ze goed warm omdat ze ook jouw warmte krijgen.
Maar wat je nu doet is goed, lekker bij mama opwarmen. Goed dat je zo oplettend geweest bent dat hij het koud had en je zo gehandeld hebt. Supermama!
4 jaar geleden
Reactie op lurojavi
Klinkt wel als voldoende. Ik kreeg altijd de regel ‘1 laag meer dan dat je ...
Ja, ik dacht het eigenlijk ook! Het jasje heeft een cappuchon… maar toch inderdaad misschien maar een muts erbij de volgende keer!
4 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde! Ze heeft altijd een teddy jasje aan met muts, sloffen en over de draagzak een deken. En ook hier koude onderbenen en voetjes 😓
4 jaar geleden
Het weer vandaag is ook gewoon lastig hoor! Ik heb dus een heel warm meisje, ik heb het altijd koud en zij zweet meteen. Ze had al heel snel geen mutsje meer op, maar vandaag dat we met de wagen weg gingen toch maar weer wel gedaan…
Het is ook gewoon maar een beetje proberen hé! Je hebt prima gehandeld door hem nu lekker bij je te leggen, hij is vast snel weer lekker warm! 🥰
4 jaar geleden
Ik heb voor dit probleem dus een grote maat jas gekocht vandaag... Want vandaag was t voor t eerst weer koud 😅 2 graden toen wij naar de stad gingen... En de winter moet nog komen haha.
Dus gewoon lekker onder een warme jas straks 😌💜
4 jaar geleden
Ik krijg nu echt het gevoel dat ik een heethoofd als zoon gekregen heb 😱.
Hij is vanmiddag 2 uur buiten geweest met het buurmeisje. Hij had alleen een lange mouwenromper en joggingbroek aan en lag in de wagen onder een 4 laagjes hydrofiel doek (zo'n xxl 2x dubbel gevouwen) en dunne voetenzak. Hij werd pas wakker toen ze thuis weer over de drempel kwamen en de kleine man voelde gewoon warm in zijn nekje. Muts zet ie zelf af 😱🤪. Hij is bijna 5 weken (maand en 2 dagen).

4 jaar geleden
Het helpt natuurlijk niet voor koude beentjes en voetjes, maar ik heb de ByKay inlay teddy gekocht. Net een laagje warmer dan alleen de draagzak. Bij koud weer dus extra warm, bij twijfelachtig weer fijn omdat je hem dan kan combineren met een vestje ipv een jas.. Hij kan blijkbaar ook in andere merken staat er!👍

4 jaar geleden
Ik zou ook schrikken denk ik niet verwacht. Kijk ik heb deze gekocht hier blijft alles lekker warm onder echt een aanrader makkelijk ook dat je hem er om kan doen als je naar buiten gaat en makkelijk af de baby hoeft niet uit de zak enz