9 Reacties

één jaar geleden

iPad?

één jaar geleden

Idd iets van een ipad is makkelijk! En weet niet of je Netflix hebt? Dan kan je ook een paar films downloaden! Dan heb je geen WiFi of iets nodig (moet je het wel thuis downloaden)

één jaar geleden

Een tablet of telefoon? Van te voren op een van je streaming diensten genoeg downloaden en gaan met die banaan. Neem wel of een goeie powerbank mee of zorg voor een aansluiting in de wagen om op te laden🤣

één jaar geleden

Dank jullie wel, Ik had vorig jaar tekenfilmpjes gedownload via netflix en videoland. In de vliegtuig kon ik het niet bekijken. Maar omdat je nu in de auto zit en telefoon niet op flvliegtuig stand hoeft neem ik aan dat je het gewoon kunt zien. Had er even niet overna gedacht maar indd als je download heb je gwen wifi nodig. Van te voren maar downloaden. Nu alleen nog even bedenken via wat. tablet ipad.

één jaar geleden

Dank jullie wel, Ik had vorig jaar tekenfilmpjes gedownload via netflix en ...
Oude tablet werkt prima. Eventueel met je telefoons hotspot. Als het in een ziplock zakje doet kun je die aan de hoofdsteun vast maken. Handsfree filmpjes kijken

één jaar geleden

Reactie op ROF

Oude tablet werkt prima. Eventueel met je telefoons hotspot. Als het in een ...
Oooh das handig!!! Thx voor de tip!

één jaar geleden

Iemand nog tips welke tablet?

één jaar geleden

Iemand nog tips welke tablet?
Meeste grote steden hebben wel een 2ehands gameshop. Als je daar uitlegt wat je er mee wilt doen krijg je vast een prima tablet voor weinig. Geen mail ofzo opzetten want de software is vaak wat verouderd en de beveiliging dus ook. Als je meer geld kan/wilt uitgeven heb je ook tablets speciaal voor kinderen. Zitten vaak ook leerzame spelletjes op

één jaar geleden

Reactie op ROF

Meeste grote steden hebben wel een 2ehands gameshop. Als je daar uitlegt wa ...
Dat hebben wij hier ook. Kan daar ook wel eens gaan kijken. Ik zat ook te kijken op mediamarkt site, Zag daar ook voor kinderen voor 90,00 euro 139,00. Binnenkort daar ook eens kijken. Heb nu geen idee hoe groot het is🙈 wil wel dat ze er wat op kan zien niet dat het piepklein beeld is🤣