8 Reacties

4 jaar geleden

Oh wat ontzettend naar zeg! En dan ook zo een enorme rotbreuk waar het herstel ook nog eens zo lang is. Hopelijk houd je het een beetje uit en is de pijn niet te erg. Zelf gelukkig (nog) geen ervaring met een breuk Of operatie tijdens zwangerschap maar ik neem aan dat een algehele narcose geen probleem is. Genoeg zwangere vrouwen die bijvoorbeeld onder algehele narcose een keizersnede krijgen, of een andere ingreep. Voor de opererend arts zal het het meest belangrijk zijn dat je stil ligt tijdens de operatie. Als jij nu al aangeeft dat stilliggen op je rug met 20 weken zwangerschap voor jou hem niet gaat worden, neem ik aan dat ze voor de algehele narcose gaan. Maar, ben geen anesthesist dus ik zou zeggen laat je door hem/haar adviseren? Zij kunnen toch de beste informatie geven. Laat je even weten hoe het gesprek met de anesthesist is afgelopen? Ben ook wel benieuwd! In de tussentijd heel veel sterkte en beterschap!

4 jaar geleden

Heh bah meis!! Wat een schrik moet dat zijn voor jullie allemaal! Heek veel sterkte met je herstel. Helaas geen ervaring met narcose en zwangerschap. Maar hoop dat je ondanks deze ellende toch nog wat kunt genieten van je zwangerschap!!

4 jaar geleden

Hey, wat vervelend zeg! De anesthesioloog kan je hier alles over vertellen. Bespreek het gewoon even goed. En als het goed is betrekken ze de gynaecoloog er ook bij. Veel succes!

4 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties! Inmiddels gesprek met de anesthesioloog gehad en het wordt toch een ruggenprik.. Hoewel ik dat heel eng vindt, heeft dat toch de voorkeur omdat op die manier de minste verdoving bij het kindje komt. Hij heeft mij verzekerd dat men het achteraf erg mee vindt vallen, daar hoop ik dan maar op. Ik ben dus bij bewustzijn maar mocht het echt niet gaan tijdens de operatie dan kunnen ze altijd nog een licht slaapmiddel toedienen wat zorgt voor een klein roesje. Ik ga er maar voor! Nogmaals dank voor de reacties! AnSi

4 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties! Inmiddels gesprek met de anesthesioloog gehad ...
Succes en sterkte met de operatie en het herstel!

3 jaar geleden

Hoi topicstarter, Graag zou ik met je in contact komen. Een maand geleden mijn tibiaplateau gebroken en via Google stuitte ik op je verhaal. Zelf ben ik 34 jaar, heb een kindje van 2 en 6 maanden en zoek iemand om ervaringen mee te delen hoe of wat in deze rottige tijd met een jong gezin. Dat jij ook nog zwanger was ten tijde van de breuk kan ik me niet eens voorstellen. Hoop iets van je te horen! Groetjes Marjet

3 jaar geleden

Reactie op S10yous

Hoi topicstarter, Graag zou ik met je in contact komen. Een maand geleden ...
Hoi Marjet! Jee wat vervelend! Je mag me contacten natuurlijk! Ik weet alleen niet hoe .. kan je hier privé berichten sturen? Groet!

3 jaar geleden

Hoi Marjet! Jee wat vervelend! Je mag me contacten natuurlijk! Ik weet alle ...
Wat leuk dat je zo snel reageert! Ik heb al lopen zoeken of ik iets kan vinden om je privé te berichten maar kan niks vinden.. maar misschien ligt dat ook wel aan mij, haha! Wil je me anders een mailtje sturen? marjet87@hotmail.com