4 Reacties

één jaar geleden

Heel herkenbaar :) Ik ben as we speak 5 nachtjes met mezelf op reis, dat doe ik ieder jaar 1 keertje. Soms een week, soms 5 nachtjes, beetje afhankelijk van de locatie. Echt een aanrader, om even bij jezelf te komen en even alleen voor jezelf te zorgen 🙏🏻 Verder doen wij 1 x per 2 weken datenight, ga ik iedere week 1 avondje met een vriend/vriendin afspreken etc. Heb het echt moeten inbouwen voor mezelf merkte ik. Qua opvang; mijn vriend doet het nu samen met onze moeders, extra dagje creche of ruildag, oppas voor een paar uurtjes etc. Het kost dan iets meer maar ik vind het het dubbel en dwars waard als dat kan :) 😊

één jaar geleden

Onze zoon gaat 2 dagen naar de opvang, waarvan ik een van de twee dagen maar werk tot 14.00 uur. Hierdoor heb ik wekelijks een middag sowieso voor mezelf. Eigenlijk voor boodschappen en poetsen, maar merk dat ik deze uurtjes echt even voor mezelf pak

één jaar geleden

Ik kom net terug van een weekje vakantie met vriendinnen. (Ben wel pas 9 weken zwanger). Maar ik neem tijd voor mezelf als de kleine in bed ligt. En af en toe kindje bij opa&oma laten slapen.

één jaar geleden

Onze oudste gaat 2 dagen per week naar zijn opa's en oma's, dat was al vanwege werk, maar dat doen we ook tijdens mijn verlof. Voor hem super leuk, want hij heeft het bij allebei ook naar z'n zin en voor de continuïteit. Dus nu heb ik 2 dagen in de week een dag voor mezelf en straks samen met onze newborn :)