2 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb ook het probleem dat mijn dochter niet meer naar bed wil... heel de dag door eigenlijk tenzij ze echt heel moe is. Verder krijst ze alles bij elkaar en ben ik wel 1,5 tot 2 uur bezig tot ze eindelijk in dr bed slaapt. Ben dan vooral met haar in mn armen aan het rondlopen en wiebelen en als ze dan in slaap is gevallen is het nog de kunst haar voorzichtig in bed te leggen zonder dat ze echt wakker wordt.
Ook hier wanhopig en geen idee hoe ik haar sneller en zonder al dat gemopper in bed kan krijgen. Is hiervoor altijd een super goede slaper geweest
2 jaar geleden
Reactie op Mommy98
Ik heb ook het probleem dat mijn dochter niet meer naar bed wil... heel de ...
Heel herkenbaar. Hier ook met ons dochtertje. Voor de sprong/fase werd ze een keer wakker voor wat te drinken en een luierverschoning waarna ze gewoon weer verder sliep.
Nu gaat ze ook huilen, gillen, krijsen. Ze is dan ook mega boos en wil dan eigenlijk niet drinken, terwijl ze wel dorst heeft. Als ze gedronken heeft en je ook al maar aanstalten maakt om haar weer in bed te doen begint ze weer. Wat inderdaad resulteert in 1 - 2 uur haar in slaap wiegen en voorzichtig terug leggen. Ik ga meestal naar beneden omdat het een andere omgeving is en het dan veelal wel lukt. Maar ik heb zo het idee dat we deze periode gewoon even moeten uitzingen. Het is in ieder geval al een heel stuk minder geworden en nog maar één keer ‘s avonds/‘s nachts.Dit gedrag liet ze namelijk anderhalve week ook overdag zien.