26 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Zij1989

vannacht was het 3u tot 6u 😵‍💫🙈🤣
huh je schreef ik was er klaar mee om 0,30 en om 7u moest ik hem wakker maken dus vandaar hij was tussen 3 en 6 wakker?

2 jaar geleden

Reactie op Bougainville

huh je schreef ik was er klaar mee om 0,30 en om 7u moest ik hem wakker mak ...
ja de nacht erna 😬

2 jaar geleden

Hoe gaat het met de hongerige baby’s? Hier was het eetfestijn om 4:15. Inderdaad voeding nummer 3 weinig verschil behalve de suikers. Vandaag zijn we begonnen met een voeding 180 en een boterham. Iemand ook iets aangepast in het eetschema? Liefs ☀️

2 jaar geleden

Onze dochter had tijdens de sprong/regressie ook klein weekje behoefte aan een extra fles, terwijl we die al heel lang niet meer gaven. Ik heb gewoon een paar nachten dat ze wakker was wat aangeboden en dat dronk ze gulzig op. Na een week was het weer over en nu slaapt ze weer gewoon de hele nacht door. Denk niet dat ze er gewend aan raken maar wellicht gewoon even wat extra’s nodig hebben 🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft nooit doorgeslapen. Vraag me dus echt af wat ik kan veranderen

2 jaar geleden

Reactie op noortje19

Mijn zoontje heeft nooit doorgeslapen. Vraag me dus echt af wat ik kan ve ...
mijne ook niet hoor.. je kunt niet zoveel ja als de nachtfles een soort gezelligheids ding geworden is en je baby is ouder dan 9 mnd kun je steeds iets minder geven of iets slappere melk maken ik vind het niet erg eigenlijk, ben er aan gewend en slaap dan weer verder, als hij om 6u of eerder wakker wordt vind ik vervelender nu is t meestal half 8 a 8