46 Reacties

5 jaar geleden

Bonprix 🥰 Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Bij ons is het 6 mei zover

5 jaar geleden

Reactie op Shenzy1

Bonprix 🥰 Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Bij ons is het ...
Ja, die had ik al gespot! Valt de jurk mooi? Jullie ook gefeliciteerd ☺️

5 jaar geleden

Heb ook leuke gezien bij ulla popken, wel iets duurder dan 100 euro. Maar ben ook bang dat dat lastig wordt. Gefeliciteerd iig en veel succes/plezier met zoeken en jullie dag 😊

5 jaar geleden

Dank je! Nou weet je, voor de zwangerschap heb ik noooooooooit jurken gedragen maar ineens voel ik me super vrouwelijk en heb ik er al 6 😂😂 Heb er twee besteld zal laten zien welke

5 jaar geleden

Deze valt echt mooi maar is geen zwangerschaps trouwjurk. Tot hiertoe zit hij mij nog prima en kan hem dan ook nog aandoen na de bevalling

5 jaar geleden

En deze heb ik ook besteld, is ook wel leuk en zit ook fijn. Als het ff kan doe ik die eerste aan maar past het allemaal niet meer wordt het deze. Waar zit jij aan te denken dan qua jurk?

5 jaar geleden

Deze staat wel alvast tussen mijn favorieten, maar is wel echt bruidsjurk. Zal ik daarna niet nog eens dragen. En opzich is dat prima hoor, maar daarom rustig eens rondkijken. Die van jou zijn ook mooi, alleen ivm vochtophoping in mijn knie wil ik wel over mijn knie heen.☺️

5 jaar geleden

En als je niet tevreden bent, gewoon retour 😁

5 jaar geleden

Op zalando staat wel veel!

5 jaar geleden

Is ook een mooie jurk! Ik las dat je uitgerekend bent in september, wanneer dan? Ik 6 september van een 💞

5 jaar geleden

Zalando en Asos hebben best veel bridal of bridalachtige jurken 🙌

5 jaar geleden

Reactie op Shenzy1

Is ook een mooie jurk! Ik las dat je uitgerekend bent in september, wanneer ...
14 september, voor ons is het nog een verrassing en dat blijft ook zo. Waarschijnlijk trouwen wij 9 juli, maar dat is nu het eerste idee

5 jaar geleden

Zoek op de site van Belly Fashion, daar vind je ook mooie, betaalbare trouwjurken. Ook wij zullen voordat de kleine komt (uitgerekend in september) in het huwelijksbootje treden!

5 jaar geleden

Bonprix heeft af en toe ook zwangerschaps trouwjurken.

5 jaar geleden

C&a heeft ook zwangerschaps bruidsjurken en SHEIN

5 jaar geleden

Gefeliciteerd! Ik ben vandaag ten huwelijk gevraagd!! 🤗 Wij willen ook trouwen vóór september. Feest komt later.

5 jaar geleden

Reactie op Raeven

Gefeliciteerd! Ik ben vandaag ten huwelijk gevraagd!! 🤗 Wij willen ook tr ...
Gefeliciteerd!!! 🥰

5 jaar geleden

Van harte gefeliciteerd. Ik had mijn trouwjurk gehaald toen ik nog maar 3 maand zwanger was. Met 8 maanden getrouwd valt amper te zien in mijn jurk. Via jjhouse besteld, ben wel slank maar tijdens me zwangerschap heel bang dat me jurk niet paste. Was een 34 en was echt geen maatje 34 meer eerder een 36 we moesten echt moeite doen om de jurk aan te doen maar wel gelukt gelukkig.

5 jaar geleden

Reactie op baby2021_

Van harte gefeliciteerd. Ik had mijn trouwjurk gehaald toen ik nog maar 3 m ...
Mijn jurk was trouwens 80 euro. Ff een tip zou wel een lossere jurk halen, ik was namelijk echt blij dat ik een extra jurk had voor de avond vorig jaar want deze jurk begon me aan het eind best te knellen op me buik. Zodra we thuiskwamen gelijk omgekleed.

5 jaar geleden

Dit was me tweede jurk.