3 Reacties

één jaar geleden

Onze dochter heeft er toevallig nu last van. Wil ook op dit moment niks anders dan hangen bij ons en als ze zich uitrekt en veel beweegt begint ze te gillen van de pijn🥺 Hier is t nu veel vertroetelen en lekker rustig aan doen, veel laten drinken en eten als ze er zin in heeft en we geven iets eerder toe aan haar schermbehoefte. 🤷🏻‍♀️ Ik ben niet echt voornemens om een zetpil te geven tenzij ze ook met zitten liggen of normaal lopen t aangeeft echt veel pijn te hebben. Anders zit ie er zo in haha. De nacht is hier wel goed gegaan. Ze was echt in diepe slaap aangezien ik vannacht n keer naar de wc moest en met mijn stomme kop de wc doortrok. Normaal wordt ze er altijd wakker van maar vannacht niet dus dan slaapt ze heel diep

één jaar geleden

Overdag bewegen, dat helpt echt Extra vis of vet en magnesiumrijk eten Veel drinken Warmer aankleden, vooral wat dikkere broek of malliot Savonds lekker warm in bad En bij het naar bed gaan paracetamol

één jaar geleden

En als ze het toelaten, lekker de rustig over de spieren wrijven met olie, voorzichtig strekken en druk geven met de volledige handen