11 Reacties

één jaar geleden

Onze zoons schelen 17 maanden en wij hebben de Uppababy vista. We hadden niet zonder gekund! Mijn oudste ging weliswaar laat lopen, maar om mij heen zie ik ook dat kinderen onder de 2 echt nog geen lange stukken zelf lopen. Bij de Uppababy Vista zitten de kinderen achter elkaar waardoor je niet zo breed bent en je nog gewoon het kruidvat in kunt 😉. Ook is de boodschappen mand erg groot.

één jaar geleden

Mijn kindjes schelen 13 maanden. De jongste is van afgelopen oktober. Ik heb het stoeltje van Just sit op mijn kinderwagen. Bevalt super goed! Daarnaast een draagzak en 2 losse buggy’s die ook aan elkaar kunnen. We gebruiken nu de buggy voor de oudste en kunnen aankomende zomer er een tweelingbuggy van maken.

één jaar geleden

Wij hebben de easywalker kinderwagen en daar konden we een ander onderstel bij krijgen waardoor de kinderwagenbak onderop kon en het buggy gedeelte bovenop. Dan krijg je een soort tweelingwagen dus. Misschien bestaat zoiets ook voor jullie merk kinderwagen? Onze oudste (19 mnd) was nog te jong voor een opstapje/stoeltje/krukje. Bovendien is dat voor langere eindjes niet zo handig.

één jaar geleden

Wij hebben een duowagen en kan je vertellen dat dat een vd beste aankopen is die wij ooit hebben gedaan. Mijn kinderen schelen 22 maanden. Ze zijn nu 3 en bijna 17 maanden. En ik gebruik de duowagen heeeel vaak. Doordeweeks ga ik alleen met ze naar buiten en komt de duowagen zo goed van pas. Mijn dochter van 3 vindt het nog heel fijn om lekker te zitten. Persoonlijk lijkt een stoeltje me helemaal niet handig. Je moet er zo raar achterlopen met 1 hand (?), want met 2 handen lijkt me een beetje onhadig. En als het regent of heel koud is, is dat natuurlijk heel zielig voor jouw kind. Wij hebben een duowagen waarbij de kinderen achter elkaar zitten. Het achterste stoeltje heeft adapters, waardoor die boven die voorste uitsteekt en dus niet naar de rug van de voorste kijkt. Net zo smal als een enkele kinderwagen en past dus overal doorheen. Wij hebben de Topmark 2 combi via MP voor een heel mooi prijsje. Echt een mega boodschappenmand. Sorry, een heel verhaal 🤣 maar ben echt blij met onze duowagen!

één jaar geleden

Het verschilt heel erg per kind is mijn ervaring, hoe lang ze erin willen. En het is ook afhv je budget natuurlijk en of het om wandelingen gaat of korte stukjes. Ik vond het niet chill om met een gaar hoofd (want slechte nachten) achter een dreumes aan te moeten rennen, of juist te moeten wachten omdat die niet (snel) wilde lopen. Met een duo wagen heb je zelf het tempo in de hand. M'n vriendin woont in een dorp, en qua verkeer kun je daar al veel sneller met een loopfietsje.

één jaar geleden

Wij hebben de topmark duo (bij ons 11 maanden verschil) maar de dreumes wil eigenlijk niet echt meer in de wagen na 10 min gaat hij al zeuren en miepen. Dus vaak gaat hij op zn loopfietsje mee. Heb daarnaast 2 leclerc luxe buggys die je ook aan elkaar kunt maken met twin adapters en ook los van elkaar kunt gebruiken. maar ben van plan ook het rij plankje te bestellen zodat de dreumes op het plankje kan gaan zitten. Hieronder de foto van de topmark duo wagen.

één jaar geleden

En hier de 2 leclerc buggys met twin adapter aan elkaar. Ik heb er ook een reiswieg op zitten maar die kan eraf dan heb je gewoon 2 vouw buggys

één jaar geleden

Reactie op survivalguide

En hier de 2 leclerc buggys met twin adapter aan elkaar. Ik heb er ook een ...
Mag ik vragen tot hoeveel kilo deze buggy te gebruiken is?

één jaar geleden

Reactie op survivalguide

Wij hebben de topmark duo (bij ons 11 maanden verschil) maar de dreumes wil ...
Deze ziet er ook fijn uit! Neemt het heel veel ruimte in de auto/achterbak ? Leuk zo twee kleintjes achter elkaar maar ik moet ook maar een nieuwe auto gaan aanschaffen denk ik haha

één jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Mag ik vragen tot hoeveel kilo deze buggy te gebruiken is?
25kg tot ongeveer 4 a 5 jaar. Maar mag hopen dat ze daarna gewoon zelf kunnen lopen😜

één jaar geleden

Reactie op whitt92

Deze ziet er ook fijn uit! Neemt het heel veel ruimte in de auto/achterbak ...
Ja dat wel. Het onderstel blijft helaas wel groot. Wij hebben ook een andere auto (station) aangeschaft ook voor de vakanties aangezien vliegen met 2 kids het niet meer gaat worden haha. Ik vond deze kinderwagen vooral heel fijn omdat er een reiswieg en 2 buggy zitjes bijzitten en je ze op verschillende manieren kunt positioneren. Straks kunnen ze ook naar elkaar kijken. Alleen moet je je wel afvragen hoelang je het gaat gebruiken. Heel eerlijk mijn dreumes van 16 maanden wilt al niet echt meer in de wagen. Na 10 min is het zeuren en miepen dus 9 vd 10 keer gaat zn loopfietsje met duwstang mee en als hij het dan zat is kan hij de wagen in.