Ik heb daar ook last van.. vooral in de ochtend. Ik eet nu meer vloeibaar voedsel dat krijg k beter weg. Yoghurt in de ochtend krijg k wel weg.. meestal kan k daarna wel weer normaal eten.. mss een idee 😉
Ik heb ook geen zin meer in brood.. Ik ben nu fan van de groentewraps die ze oa bij de AH verkopen. Daar doe ik dan een lekker belegje op, met nog wat groenten erbij. Én gezond, en vult ook goed!
Ook als toast? Toast lukt namelijk wel bij me. Ik eet veel soep, ook mazr sinds enkele dagen. Ik heb echt een paar weken overleefd op maria koekjes en sport water. Al de rest kwam er weer uit 🤷♀️
Ik eet geregeld krentenbrood, normaal brood krijg ik ook niet meer weg. Verder Griekse yoghurt met muesli met noten en smoothies. Die helpen mij enorm en krijg ik echt energie van!
Krackers beschuit cornflakes yoghurt fruit etc brood eet ik zelf bijna niet eigenlijk alleen met tosti's haha maar die eet ik ook weinig of wentelteefjes
Geroosterd brood ging al veel beter bij mij. Maaltijd salades, soepen, pasta lukte ook wel. Krentenbollen en ik heb inderdaad ook een weekje lunchwraps gebouwd.