34 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb daar ook last van.. vooral in de ochtend. Ik eet nu meer vloeibaar voedsel dat krijg k beter weg. Yoghurt in de ochtend krijg k wel weg.. meestal kan k daarna wel weer normaal eten.. mss een idee 😉

5 jaar geleden

Ik heb ook geen zin meer in brood.. Ik ben nu fan van de groentewraps die ze oa bij de AH verkopen. Daar doe ik dan een lekker belegje op, met nog wat groenten erbij. Én gezond, en vult ook goed!

5 jaar geleden

Joghurt met walnoten, lijnzaad en honing.

5 jaar geleden

Mijn man eet tussen de middag nog wel eens een pasta salade oid om af te wisselen met brood.

5 jaar geleden

Of een fruitsalade

5 jaar geleden

Yoghurt/kwark met muslie is ook lekker 😊

5 jaar geleden

Terug naar vroeger met brintapap 😉

5 jaar geleden

Ook als toast? Toast lukt namelijk wel bij me. Ik eet veel soep, ook mazr sinds enkele dagen. Ik heb echt een paar weken overleefd op maria koekjes en sport water. Al de rest kwam er weer uit 🤷‍♀️

5 jaar geleden

Ik eet geregeld krentenbrood, normaal brood krijg ik ook niet meer weg. Verder Griekse yoghurt met muesli met noten en smoothies. Die helpen mij enorm en krijg ik echt energie van!

5 jaar geleden

Wraps

5 jaar geleden

Wraps, en vooral de wortelwraps vind ik heerlijk op het moment

5 jaar geleden

Krackers beschuit cornflakes yoghurt fruit etc brood eet ik zelf bijna niet eigenlijk alleen met tosti's haha maar die eet ik ook weinig of wentelteefjes

5 jaar geleden

Couscous met groente en geitenkaas is ook erg lekker. Daar kun je ook lekker veel van maken en dan in de koelkast zetten en als je zin hebt wat nemen.

5 jaar geleden

Ik eet als lunch ook couscous salade of pasta salade, soep, wraps enz. Het liefste eet ik warm eten haha.

5 jaar geleden

Bananenbrood of bananencake? Eventueel met noten

5 jaar geleden

Geroosterd brood ging al veel beter bij mij. Maaltijd salades, soepen, pasta lukte ook wel. Krentenbollen en ik heb inderdaad ook een weekje lunchwraps gebouwd.

5 jaar geleden

Almhof roomyoghurt vind ik lekker en ook vullend. Wat lekkerder dan kwark. En doe er fruit of was muesli door!

5 jaar geleden

Reactie op GTJ

Couscous met groente en geitenkaas is ook erg lekker. Daar kun je ook lekke ...
Hmmm heb je een receptje?

5 jaar geleden

Flatbread pizza's!

5 jaar geleden

Wraps, pastasalade, soep met stokbroodje of tosti.