13 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op wave
Temperamentvolle Kinderen van Eva Bronsveld
Wij volgen op dit moment haar cursus. Echt wel een hoop geld, maar we zitten in week 3 van ongeveer een half jaar en ik vind het het nu al waard. Ik ben zelf hoogsensitief. Onze dochter ook. En onze beide kinderen zijn enorm temperamentvol. Er komt nu al meer rust in huis.
vorige maand
Reactie op Jurst
Wij volgen op dit moment haar cursus. Echt wel een hoop geld, maar we zitte ...
Ik heb zo getwijfeld maar dacht en starten met school en ook dit erbij is heel veel.. scheelt de cursus zoveel met het boek? Wel fijn om in ieder geval te weten dat het echt de investering waard is voor jullie ☺️
vorige maand
Reactie op BabyvdN
Ik heb zo getwijfeld maar dacht en starten met school en ook dit erbij is h ...
Het boek kom ik niet aan toe, die heb ik misschien al wel een jaar liggen. Maar door hoe de cursus is opgebouwd, ga je echt per week iets nieuws oefenen. Het bouwt echt logisch op. En er is een community en mogelijkheid om vragen in te sturen. Dat laatste heb ik nog niet gedaan, maar voor ons helpt het echt om stapje voor stapje dingen te doen en alles wat nog komt ook even te parkeren.
vorige maand
Reactie op BabyvdN
Is het qua ‘werkdruk’ te doen? Is er genoeg tijd om te oefenen zeg maar? Ik ...
Het is vooral moeilijk met weinig energie om elke week de lessen te kijken. Maar dat is echt een kwestie van prioriteit. Wij vinden het toch echt heel belangrijk, dus doen dat consequent. Verder zijn het heel behapbare dingen. Juist omdat het stapje voor stapje komt. En je oefent gewoon in de dagelijkse dag zegmaar.
vorige maand
Reactie op Jurst
Het is vooral moeilijk met weinig energie om elke week de lessen te kijken. ...
Bedankt voor je eerlijke antwoorden! Fijn om te weten!
Het liep hier echt niet met start school en de jongste heel ziek zonder dat we wisten hoe het kwam. De twijfel of we echt voldoende tijd konden maken en konden oefenen met nauwelijks slaap maakten dat ik de investering op dat moment te groot vond. In die zin je volgt het natuurlijk eenmalig en je wilt wel met de groep mee om het meeste eruit te halen. Ik ben dus oprecht heel blij met je berichten. Ik hoop dat het jullie ontzettend veel oplevert 🍀
vorige maand
Reactie op BabyvdN
Bedankt voor je eerlijke antwoorden! Fijn om te weten!
Het liep hier echt ...
Nou, het is 11 weken en dan een herhaling van die 11 weken. En hier liep het ook niet met de start op school en de cursus helpt ons echt om onze dochter beter te ondersteunen hierbij.
Is je jongste weer opgeknapt? Je kan de cursus over een half jaar doen. Ik zie het echt als een investering in het ouderschap dat je meeneemt voor alle jaren die nog komen.
vorige maand
Reactie op Jurst
Nou, het is 11 weken en dan een herhaling van die 11 weken. En hier liep he ...
Lief dat je het vraagt, bedankt! Ze is weer opgeknapt, we hebben geen idee wat het was, waarschijnlijk een buikgriep en er een andere infectie overheen gekregen. We kwamen net terug uit het buitenland 🤷🏻♀️. De huisarts zei al het kan zoveel zijn bij kleintjes.
Ik ben oprecht heel blij met je berichten. Wij gaan hopelijk volgend half jaar mee. Zeker omdat je zegt dat je je dochter beter kan ondersteunen met het naar school gaan. We hebben een heel kindgerichte school, dat scheelt echt wel. Deze week was Sint Maarten. Dat vond hij geweldig maar ook wat spannend dus dan is hij wat meer thuis daarna. Dat was niet de intentie maar school vindt het gelukkig ook heel belangrijk dat ze goed in hun vel zitten. Maar ik zoek regelmatig naar goede tools om beter te begeleiden. Nogmaals echt fijn dat je jouw ervaring hebt gedeeld!
vorige maand
Reactie op BabyvdN
Lief dat je het vraagt, bedankt! Ze is weer opgeknapt, we hebben geen idee ...
Graag gedaan! Alleen maar fijn als het je een goed gevoel geeft erbij. En ik denk dat deze cursus voor iedere ouder echt een verrijking zou zijn. Ik raad hem zeker aan. Het is een flink bedrag en het zijn vaak dus echt details die we veranderen. Want we houden al veel rekening met de gevoeligheid van onze kinderen, je moet ook wel he? Maar juist die details maken zoveel uit, dat het het helemaal waard is. Sommige dingen die ik al wel eens gelezen of gehoord had, maar die je dan niet consequent genoeg doet. En door de cursus doen we dat wel. Ook als we er zelf totaal de puf niet voor hebben. En vanaf week 3 was het al heel duidelijk.