13 Reacties
2 jaar geleden
Ergens gaan zwemmen ? Subtropisch zwembad ?
Zoals een dagje zwemmen bij center parcs ? Of landal? Of juist ergens in de buurt ..
Wij gaan wel na de dierentuin maar we gaan na burgerszoo.. daar heb je een heel groot stuk binnen..
2 jaar geleden
Museum. Bij t maritiem museum in rotterdam en t wereld museum heb je n heel schattig speel gedeelte. Of n indoor speeltuin monkey town bijv.
2 jaar geleden
Dankjewel voor jullie tips!
We hebben al veel opgezocht zoals indoor speeltuin of aquarium maar alles is precies gesloten op donderdag.
Een dagje zwemmen is wel leuk maar na een uurtje vindt hij het meestal wel goed. Dus lijkt me moeilijk om er een dagje mee te vullen of zie ik dat verkeerd?
2 jaar geleden
Reactie op Sarah_w
Hoe was het bij Monkey Town? Heb je daar veel voor net een 1-jarige?
Ja heel erg leuk! Ze hebben een gedeelte voor 0-4 jaar waar ze echt heerlijk heeft kunnen spelen/klimmen/klauteren. Er waren ook veel andere babies, sommigen zelfs jonger. Jammer dat we niet eerder waren geweest, tot 1 jaar is entree zelfs gratis. 👍🏽
2 jaar geleden
Nijntje museum in Utrecht. Eigenlijk nog leuker als ze 2 zijn ofzo, maar onze jongste keek ook zijn ogen uit. Verder naast wat er al genoemd is gaan we vaak naar de bieb als het slecht weer is. Niet echt een uitje misschien... Wij zijn zelf ook wel van de musea, ook leuk met de kleine in een draagzak. Je hebt ook cafés speciaal voor mensen met kinderen waar ze een speelgedeelte hebben en je zelf lekker kan koffiedrinken. Ik vind het zelf ook lastiger met slecht weer hoor! En tussen de buien door naar de kinderboerderij ofzo is ook altijd een goed idee. Lekker rustig ;)