11 Reacties

4 jaar geleden

Ik vlieg morgen naar Cura莽ao ik volg voor de vlieg tips. We nemen een thermoskan met heet water mee en verder gewoon een flesje water. In het vliegtuig kunnen ze ook heet water vullen voor je.

4 jaar geleden

Reactie op rachellvthart

Ik vlieg morgen naar Cura莽ao ik volg voor de vlieg tips. We nemen een therm ...
Fijne reis alvast!馃槉 Lijkt me helemaal spannend, zo'n lange vlucht!! Zou je misschien kunnen laten weten of ze moeilijk doen bij de controles ivm vloeistoffen?? Lees daar namelijk verschillende verhalen over.. vanaf waar vlieg je? Hoe zit dat bij jullie met bagage? Nemen jullie ruimbagage mee? Wij mogen voor mevrouw 1 koffer ruimbagage en nemen zelf allebei een rugzak (luiertas denk ik) en handbagage koffer mee denk ik.. moeten het nog ff zien, maar vind het nu al veel gedoe als ik eraan denk馃檲馃ぃ.. vooral omdat ze als ze poept, 谩ltijd doorlekt馃檮..

4 jaar geleden

Reactie op KiWu2021

Fijne reis alvast!馃槉 Lijkt me helemaal spannend, zo'n lange vlucht!! Zou j ...
Ik zal zeker nog even wat laten horen als ik ben aangekomen. Wij hebben de voeding, fles, en thermosfles alvast is een apart tasje. Anders moet je alles uit je koffer of tas halen tijdens de controles. Wij vliegen met klm en mogen voor de kleine man 10 kg ruimbagage en 10 kg handbagage meenemen. Maar dat is niet nodig hoor. Ik heb zijn kleding in 1 koffertje gedaan en die neem ik mee als handbagage. Verder hebben mijn vriend en ik een eigen kofffer. In mijn koffer zitten nog hydrofiele luiers, lakentjes en voeding.

4 jaar geleden

Reactie op rachellvthart

Ik zal zeker nog even wat laten horen als ik ben aangekomen. Wij hebben de ...
Thanks! 馃槉 Wat fijn dat jullie voor hem ook handbagage mogen! Wij helaas niet.. hoelang gaan jullie?? Hoeveel hydrofiele luiees etc heb je mee? Sorry, voor zoveel vragen, haha!馃檲 Wij waren laatst 1 nachtje naar Den Haag ivm paspoortaanvraag voor haar, maar dat was al een hele volksverhuizing馃槄馃ぃ..

4 jaar geleden

Ik zag hier ook heel erg tegenop, maar het viel allemaal zo erg mee en alles verliep soepel. We hebben op de heenweg een flesje met water meegenomen, laten opwarmen in de magnetron achter de douane en dit warme water in een thermosfles gedaan om de voeding mee te maken in het vliegtuig. We vlogen ook met Transavia en ze waren aan boord ook erg behulpzaam en boden meermaals aan om een flesje op te warmen, maar dat was niet nodig. Op de terugweg hebben we een volle thermosfles meegenomen, die werd bij de douane in een apart apparaat gecontroleerd, maar ook dat ging soepel en zonder enig probleem.

4 jaar geleden

Hee, wat voor thermosfles nemen jullie mee?

4 jaar geleden

Thee en glaasje water vragen aan boord

4 jaar geleden

Reactie op KiWu2021

Thanks! 馃槉 Wat fijn dat jullie voor hem ook handbagage mogen! Wij helaas ni ...
Het was met vliegen heel makkelijk. Tegenwoordig mag je gewoon water en drinken enzo meenemen. Dus gewoon een thermosfles met heet water meenemen een voeding in je handbagage. Aan boord kan je dan je thermosfles gebruiken maar ze hebben ook gewoon heet water voor je in het vliegtuig. Zorg er wel voor dat je een flesje geeft tijdens stijgen en landen. Onze kleine man had met landen wel wat last van zijn oren. Ik heb een hoop hydrofiele doeken mee ik denk wel een stuk of 15. Zowel groot als klein. Maar je kan eventueel daar ook een handwasje doen. Die doeken zijn zo droog!

4 jaar geleden

Reactie op Evi89

Ik zag hier ook heel erg tegenop, maar het viel allemaal zo erg mee en alle ...
Wat fijn om te horen! Ook van personeel aan boord! Waar waren jullie heen? Heb me nog niet eens met de terugvlucht bezig gehouden 馃槺.. geen idee hoe streng ze zijn in Itali毛 daarmee..

4 jaar geleden

Reactie op OF-baby

Hee, wat voor thermosfles nemen jullie mee?
Ik zelf heb er 1 van de action.. water blijft vrij lang warm erin!

4 jaar geleden

Reactie op rachellvthart

Het was met vliegen heel makkelijk. Tegenwoordig mag je gewoon water en dri ...
Thanks voor je update! 馃槉 Wat fijn om te horen! Ik jas inderdaad van de zomer ook nog een volle fles water in mn tas, en deden ze inderdaad ook niet moeilijk over dus goed om te weten dat dat niet incidenteel was.. geeft een hoop rust! Ohja goeie van flesje geven ook met landen! Vind het altijd zo zielig voor die kleintjes.. Oh dat zijn er een hoop, hahah! Zoveel hoef k denk ik niet mee, omdat we gewoon kunnen wassen bij m'n schoonouders馃槉.. pff vind het zo spannend en onze vlucht duurt maar 2,5 uur馃檲.. Geniet van jullie vakantie!!