10 Reacties

10 maanden geleden

Tijdje terug ook geweest. Neem iets mee ter vermaak voor in de rijen. Kinderwagens mogen niet in de rij. Is soms wel een uitdaging. Wij hadden eerste dagen tuigje omgedaan vanwege drukte en zo kon hij toch ook stukken lopen. Parades en shows vond hij fantastisch. Avondshow bij het kastewl is echt de moeite waard! Wij deden wen mickey show en lion king. Ontzettend leuk, wel op voorhand al gereserveerd omdat we met de hele groep wilden gaan. Het is wel een behoorlijk eind lopen het park uit en naar parkeerplaats. Wij waren met groep en hadden bedacht tussendoor even naar huisje te gaan. Maar dat hebben wij maar 1x gedaan van de 4 dagen. Zorg voor warme dekentjes want kan behoorlijk fris zijn. En regenhoes want je buggy/kinderwagen kan niet overal even goed overdekt staan als je in attractie bent. Vanwege t vroege donker zou ik zeker wat lampjes aan de buggy hangen. Eten kan je ook beter reserveren als je in park wil blijven. Lukt ter plekke niwt om nog restaurant binnen te komen. Kraampjes kan altijd natuurlijk. En er is heel veel geluid overal, muziekje, attractie etc. Dus echt rustige plekken om te (blijven) slapen waren er niet echt. Hij heeft elke dag uurtje geslapen tussendoor, wilde veel te graag overal bij zijn. Heel veel plezier!

10 maanden geleden

Reactie op BBeetje

Tijdje terug ook geweest. Neem iets mee ter vermaak voor in de rijen. Kinde ...
Oh goeie tips. Thnx! Dat van het reserveren van de restaurants hadden we inderdaad gevonden. Heel praktisch. Ik wist niet dat je de shows ook nog reserveren. Maar eens kijken

10 maanden geleden

Wat leuk dat jullie gaan. Wij zijn al 3x geweest sinds onze zoon is geboren. Ik hou zelf de volgende categorie毛n aan voor inpakken: - onderweg (dus de reis er naartoe en terug) - slapen - flesje (hij drinkt nog altijd melk) - omkleden - vieze kleding - douchen - verschonen - eten - spelen - weersomstandigheden - ziekte - in het park Hierbij bedenk ik wat ik allemaal denk nodig te hebben. Onze zoon vond de volgende attracties heel leuk: - Cars tour (moest wel even huilen bij de vlammen, dus speen hielden we in de aanslag) - Peter Pan - Sneeuwwitje - Pirates of the Caribbean - It's a small world (grote hit) - de speeltuin in Frontierland - Casey jr. - Le Pays des Contes de Fees - Dombo - Ratatouille - Slinky dog De show Disney Jr Dream Factory was echt fantastisch! En voor Mickey and the Magician zo ik aan raden om te reserveren (kost wel geld). Maar het is echt een fantastische show. Ik wil er elke keer naar toe. Bedenk hoe je het gaat doen met dutjes. Gaat dat in de kinderwagen of moet hij dan echt in bed liggen. Verder miste ik zelf de laatste keer een opstapje, om te zitten of om bij de kraan te kunnen enzo. En een anti-slip mat voor in de badkuip is ook handig. Heel veel plezier!

10 maanden geleden

Reactie op MamaVanKris

Wat leuk dat jullie gaan. Wij zijn al 3x geweest sinds onze zoon is geboren ...
Wauw super! Dankjewel 馃グ wij (lees: mama) hebben echt veel zin in! We zijn nog nooit geweest dus het is helemaal nieuw. Gelukkig slaapt meneer overal en anders in de draagzak 馃し dus daar maak ik me niet zo'n zorgen over.

10 maanden geleden

Is de show van Mickey and the Magician niet te lang met 30 minuten? Ik denk dat de 20 min van de junior show al heel wat zijn.

10 maanden geleden

Reactie op ROF

Is de show van Mickey and the Magician niet te lang met 30 minuten? Ik denk ...
Voor ons was dat geen probleem. De show vond hij heel leuk om te kijken. Maar je kan eerst de junior show proberen. Kijken hoe dat gaat.

10 maanden geleden

Reactie op ROF

Is de show van Mickey and the Magician niet te lang met 30 minuten? Ik denk ...
M'n zoontje was 1.5 en zat op puntje van mn schoot mee te klappen met alle liedjes. En te wijzen wat ie allemaal zag. Denk als ik nu zou gaan ( net 2) dat het hetzelfde zou gaan

9 maanden geleden

Vraagje nog, hoe gaat dat met eten met de peuters? Er staat dat ze gratis eten en in all you can eat restaurants lijkt me logisch en eten ze gewoon met je mee. Maar bij de Over the counter dingen? Krijgen ze dan iets? Of eten ze mee met jou?

9 maanden geleden

Reactie op ROF

Vraagje nog, hoe gaat dat met eten met de peuters? Er staat dat ze gratis e ...
Nee, bij over de counter dingen krijg je gewoon dat wat je besteld en dan moet je zelf weten hoe je dat verder regelt.

9 maanden geleden

Reactie op BBeetje

M'n zoontje was 1.5 en zat op puntje van mn schoot mee te klappen met alle ...
Je kreeg gelijk. Hier ook. Hij vindt het helemaal geweldig