25 Reacties
2 jaar geleden
Hier max 2 per week omdat hij hele erge eczeem heeft. Omdat hij wel vaak spuugt was ik op de andere dagen zijn gezichtje, hals en handjes gewoon met een nat washandje.
Vind het soms ook moeilijk te plannen op drukke dagen, dus badderen doe ik meestal op een dag dat ik vrij ben of in het weekend. Anders even mee onder de douche. Wij hebben zo'n speciale handschoen daarvoor 😊 zijn te koop bij Prenatal.
2 jaar geleden
minimaal een keer per week, vaak twee
gedoetje vind ik t wel.
samen in bad douche vind ik zelf te koud
maar een tip is om je baby in een hydrofiel te houden dan heb je meer grip
2 jaar geleden
Mijn dochtertje kan zelf zitten dus ik zet haar in de badkuip, pak de douchekop en spuit haar snel af, ik kan zelf op de badrand zitten met m’n voeten in bad om haar op te vangen als ze toch valt. Zo ‘douchen’ we snel in bad als we weinig tijd hebben maar ze wel echt ff gewassen moet worden na t eten.
2 jaar geleden
Reactie op kkeller
Ik stop hem elke avond in bed. Met het idee dat ik het zelf ook lekker vind ...
Ik doe het ook elke dag na het avond eten en voor de grote nachtslaap. Het hoort bij het ritueeltje en ik zie dat ze er ook lekker ontspannen van wordt en zo rustig de nacht in kan. Zou anders ook niet weten hoe die tijd te vullen omdat ze anders erg hangerig wordt. Ik doe niet elke dag wasgel in het bad, soms gewoon alleen water. Zo is het denk ik wat vriendelijker voor de huid.